hanmer! - Reisverslag uit Franz Josef, Nieuw Zeeland van Nathalie Veen - WaarBenJij.nu hanmer! - Reisverslag uit Franz Josef, Nieuw Zeeland van Nathalie Veen - WaarBenJij.nu

hanmer!

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Nathalie

06 April 2009 | Nieuw Zeeland, Franz Josef

Jaja het zal wel even als een schok komen maar hier ben ik ALWEER!!!

Ik ben vorige week bij de dokter geweest om weer een bloedtest te doen en aangezien ik niet ongesteld was geworden ook maar meteen een zwangerschapstestje! Nou snap ik dat jullie allemaal denken dat ik een heel braaf meisje ben en dat ben ik ook maar aangezien ik niet meer drink en rook maak ik nu op andere manieren plezier hahaha :-) dus ja om mij er van te verzekeren dat ik gewoon naar huis kan vliegen zonder vroegtijdige weeen of over een jaar met een ring om me vinger, heb ik die test maar ff gedaan.
Maak jullie geen zorgen ik heb vandaag de uitslag van me bloedtest gehad en ik heb geen hepetitus!!! Ook heb ik een verklaring voor t uitblijven van m'n period omdat ik aan t begin van me ziekeperiode antibiotica had zou me pil niet werken voor 3weken dus ik zag niet in waarom ik m dan uberhaupt zou nemen(geen zorgen de dokter heeft me voorzien met 2dozen met condooms haha wat een aardige man :-)) dus dat heb ik niet gedaan vandaar dat me lichaam waarschijnlijk een klein beetje van slag is. Ben ook een beetje opgezwollen zoals je hier en daar helaas in de foto's terug kan zien :-( Probeer meer te sporten ;-) maar t gaat niet weg. In principe hoef ik niet meer naar de dokter nu. Ik geloof dat ik gezond (en alleen)ben verklaard hiephoi!!!

Ook heb ik vorige week de brief ontvangen van de politie/court maar liefst 380 dollar moest ik nog eens ff betalen! Dat is natuurlijk k*t (moet ik een week voor werken) maar ja als t daarmee eindelijk over is.....

Ook heb ik loonsverhoging gehad dus dat is mooi!

Matty is bij mij ingetrokken ipv andersom dus hij betaald nu de helft van me huur dus dat scheelt ook weer! En hij was hier toch al altijd dus veel maakt t niet uit...

Ik heb besloten om hier te blijven tot ongeveer eind juni ook al is t vrij saai ik vermaak me wel aardig ik heb goed gezelschap ;-) ik verdien hier veel beter dan ik ooit elders iets zou kunnen vinden en ik krijg veel uren!

Ook heb ik vandaag me vlucht veranderd dus zoals alles nu geboekt is kom ik 25aug rond een uurtje of 10 in de ochtend thuis is dat goed? Ik ga nog wel naar australie maar alleen maar voor 2,5dag naar sydney.Dan nog 2weken thailand en dan naar huis :-)

Ook ben ik nog naar hanmersprings geweest afgelopen 3dagen :-) Eindelijk een paar dagen weg uit Franz josef! En t was heerlijk! Ik ben met me vriendje en 2collega's(die toevallig t bed delen af en toe) daar heen geweest. Hanmer staat bekend om z'n hotpools. Dus uiteraard hebben we daar lekker gepoedeld! Ik sliep in een motel met me vriendje en tanja en jason sliepen bij jason's opa en oma die in hanmer wonen. We hadden echt zo super lekker weer daar! Ook heb ik geshopt had ik misschien niet moeten doen maar ja te laat! Heb eindelijk een tof souveniertje voor jessica gevonden! Precies wat ik zocht! Echt jes dit is een sleutelhanger zoals je ze niet vaak tegen komt ;-) T gat dat in me spijkerbroek hoort is groter geworden dus ik ben bang dat die binnenkort uitscheurt dus ik heb alvast een nieuwe gekocht.(en nog lang genoeg ook)Ook was er een snoepwinkeltje waar ik lekker nederlandse drop kon kopen dus dat heb ik maar gedaan :-)(al bijna op) Verder zijn we in de shotoverjet geweest. Dat is een soort van speedboot die heel snel en dicht op rotsen afvaart en 360'C maakt. Pa vond dat ik dat echt moest doen en aangezien matt betaald heeft dacht ik oke laat maar ff doen dan ;-)
Nou pa ik moet zeggen ik snap wel waarom jij t heel spannend vond! Zelf vond ik t een beetje tegen vallen ik had er meer van verwacht, daar en tegen was de omgeving prachtig! beetje jammer dat je je camera niet mee kon nemen.
We hebben gechilld in een park ergens en daar stond een appel en een perenboom! En aangezien matt en ik vrij lang zijn wist ik wel hoe ik die mooie rooie appeltjes te pakken zou krijgen! Zie de foto's haha
Zijn nog lekker uiteten geweest en nog wat meer gepoedeld in de hotpools en toen weer terug naar franz. Uiteraar gingen we op de heen weg eerst door greymouth dus daar even me mac cravings verzadigd en op de terug weg nog maar een keer :-) misschien toch zwanger...???
hahaha

Oja bij ons is daylightsaving ingegaan dus we hebben weer 10uur verschil maar ik ben er nog niet helemaal uit hoe laat t nu dan bij jullie is... Ik denk dat 7uur s'ochtends bij jullie 9uur s'avonds is. Ik weet t eigenlijk heel niet t is sinds gisteren en ik heb nog niemand gesproken om te vragen hoe laat t is! (handig zo'n horloge met 2klokjes ;-))

In de tussen tijd was Jeroen jarig en jessica en sharis waren zo vriendelijk om hem een rolator te geven en hij heeft mij al laten weten dat hij er elke dag een wandelingetje mee maakt! Ook was me moedertje jarig! Ook waren Yvon en Cock jarig! En morgen is Jessica aan de beurt!!! En Sharis liet me weten dat ze een nieuwe laptop krijgt! Allemaal nogmaals van harte gefeliciteerd!!!!

Luv u!!! kxs





  • 06 April 2009 - 05:55

    Arjan:

    Komt door die kaart he, die we gestuurd hebben dat het beter gaat :)
    P.s. het is nu 07:55 en 33 seconden hier.

  • 06 April 2009 - 15:18

    Yvonne:

    Dank je!
    Jammer, ik was aan van die schattige sokjes begonnen........
    Kzie dat je het nog steeds wel naar je zin hebt. Voor het mooie weer hoef je het nu niet meer te doen hoor: dat hebben wij hier nu ook! Moet nog wat Thailand huiswerk doen, maar we houden je op de hoogte.
    Tot gauw maar weerXXXXX

  • 06 April 2009 - 18:06

    Jess:

    Alweer!!!!!!
    Jeetje :-)
    Verveel je je soms?
    Haha....

    Leuke foto van jullie 2!
    Het lijkt wel een beetje of je verliefd bent ;-)
    Ook al is het geen trouwmateriaal!

    Jaja... nog een paar uurtjes en dan ben ik jarig.
    Voor het eerst dat je er niet bij bent :-(

    25 augustus!
    Ik zet het meteen in mijn agenda!
    haha...

    kxs

  • 06 April 2009 - 23:55

    Daphne:

    He wijffie!!

    Leuk berichtje weer en echt super leuke foto's ook!!!

    kus

  • 11 April 2009 - 13:56

    Gerard En Aly:

    De tijd gaat nu wel heel erg vlug voor je Wij hopen daarom dat je nog meer leuke dingen mag beleven . Mooie foto's
    Nathalie heel veel plezier de komende tijd.
    We denken aan je.
    Groetjes Gerar en Aly
    en de jongens. Doei.

  • 19 April 2009 - 14:58

    Oma Van Der Krans:

    Nathalie, Om zo te lezen gaat het je allemaal goed af.
    Geniet verder van de tijd dat je in Nieuw Zeeland bent.
    Fijn dat je opslag heb gekregen dat scheelt al weer.
    Oma vindt je vriendje er best goed uitzien.
    Veel plezier verder en tot ziens weer in Nederland.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nieuw Zeeland, Franz Josef

Nieuw Zeeland

Recente Reisverslagen:

18 Januari 2017

Once more from Tuatapere

17 November 2016

Tuatapere

03 Juli 2009

laatste avontuur :-(

30 Mei 2009

weer een geweldig avontuur!

12 April 2009

kale muur, help!!!
Nathalie

de outfit waar ik 6geweldige uren in gewerkt heb :-)

Actief sinds 03 Juni 2008
Verslag gelezen: 208
Totaal aantal bezoekers 64950

Voorgaande reizen:

11 April 2012 - 17 Mei 2012

Thailand, Laos

02 Januari 2012 - 24 Maart 2012

Werken in Oostenrijk

13 Juli 2009 - 22 Augustus 2009

avontuur in italie

26 Augustus 2008 - 07 Juli 2009

Nieuw Zeeland

02 Februari 2010 - 30 November -0001

Australie

Landen bezocht: