kale muur, help!!! - Reisverslag uit Franz Josef, Nieuw Zeeland van Nathalie Veen - WaarBenJij.nu kale muur, help!!! - Reisverslag uit Franz Josef, Nieuw Zeeland van Nathalie Veen - WaarBenJij.nu

kale muur, help!!!

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Nathalie

12 April 2009 | Nieuw Zeeland, Franz Josef

Hallo!!!

Fijne Pasen allemaal!!
Jullie zullen wel denken, ALWEER!!!!
dit is een korte update en een vriendelijk verzoek....

Aangezien ik voorlopig nog ff in Franz blijf plakken en ik alle 3 de foto's al aan m'n muur heb hangen dacht ik, als ik jullie nou vraag om mij een leuk kaartje te sturen dan kan ik hier m'n muur behangen....
Goed plan dacht ik! dus bij deze ik zou t super leuk vinden om kaartjes van jullie te ontvangen!!!

Nathalie van Veen
State highway
P.O. box 79
Franz Josef
New Zealand

En nu ik dan toch aan t typen ben, ik ben gisteren naar erop uit geweest! Ik wou heel graag naar lake matheson dat is vlakbij Fox glacier dat is t volgende dorp vanaf Franz. Met wat toeval en geluk kwam ik s'ochtends mijn duitse vriend de vuilnisman tegen en die ging naar fox dus we kregen een lift :-) Rond 10e waren we op de parkeerplaats. De wandeling was anderhalf uur en top! De Foto's zijn nog beter!!! Uiteraard zal ik ze met jullie delen! Na de wandeling begonnen de wolken om de berg toppen te plakken (daar heb ik ook een foto van) Dus we waren blij dat we vroeg op waren gestaan!

T begint hier wel heel koud te worden vooral s'avonds! Maar de zon schijnt nog wel en de zonsondergang is prachtig en de nachten heel helder jongens ff serieus Franz josef is echt heel mooi ik ga t hier steeds meer naar me zin hebben, soort van raar/eng...

Dat was m dan mijn kortste update ever haha

Kijk uit naar jullie kaarten :-)
kxs

  • 12 April 2009 - 12:16

    Gerard En Aly:

    Ik stuur je van de week nog een kaart
    veel liefs Gerard en Aly

  • 12 April 2009 - 15:45

    Je Moeder:

    Nou je leest het Nathalie de eerste kaart is al bijna onderweg van Aly. Ik zal is eens kijken weer van de week of ik iets kan vinden dat de muur bij jou een beetje gaat opvullen.
    Mooie fotos. Lake Matheson was toen bij ons
    alleen maar continue regen en om zover te lopen was toen even geen optie - wel jammer maar wie weet gebeurt het nog ooit een keer.
    Het is bij ons mooie weer vandaag echt voorjaar. Nou veel plezier daar nog in Franz.

  • 12 April 2009 - 16:31

    Pa :

    Leuke foto's oudste dochter. Maakt me weer een beetje jaloers. Tja, Nieuw Zeeland is wel erg fraai qua natuur. Fijn je vanmorgen nog even via skype Prettige Paasdagen te wensen. Helaas dus dit jaar geen paaseieren in de tuin zoeken !! Wie weet volgend jaar weer .... Tjauw, Pa

  • 17 April 2009 - 08:59

    JEN:

    Hey Nath

    Wat ligt er al veel sneeuw!Sweet As!
    weer een prachtig gezicht zeker
    net ff je verhalen terug geleze!
    al meer info gevonden over de skydive
    ze begrijpen hier de W O W
    niet!die k toen deed!
    tis hier zo ontiegelijk druk echt heel vaag!
    maar verders alles zun gangetje
    woensdag heerlijk op t strand gelegen ja in mun bikini!

    Honnepon nog veel plezier
    iedereen de groete daaro
    xx

  • 11 Mei 2009 - 17:38

    Yvonne:

    Hee daar: waar zit je?
    Je lijkt wel van de aardbodem verdwenen! Wazzup?

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nieuw Zeeland, Franz Josef

Nieuw Zeeland

Recente Reisverslagen:

18 Januari 2017

Once more from Tuatapere

17 November 2016

Tuatapere

03 Juli 2009

laatste avontuur :-(

30 Mei 2009

weer een geweldig avontuur!

12 April 2009

kale muur, help!!!
Nathalie

de outfit waar ik 6geweldige uren in gewerkt heb :-)

Actief sinds 03 Juni 2008
Verslag gelezen: 210
Totaal aantal bezoekers 64887

Voorgaande reizen:

11 April 2012 - 17 Mei 2012

Thailand, Laos

02 Januari 2012 - 24 Maart 2012

Werken in Oostenrijk

13 Juli 2009 - 22 Augustus 2009

avontuur in italie

26 Augustus 2008 - 07 Juli 2009

Nieuw Zeeland

02 Februari 2010 - 30 November -0001

Australie

Landen bezocht: