Once more from Tuatapere - Reisverslag uit Tuatapere, Nieuw Zeeland van Nathalie Veen - WaarBenJij.nu Once more from Tuatapere - Reisverslag uit Tuatapere, Nieuw Zeeland van Nathalie Veen - WaarBenJij.nu

Once more from Tuatapere

Door: Nathalie

Blijf op de hoogte en volg Nathalie

18 Januari 2017 | Nieuw Zeeland, Tuatapere

Hallo daar,

En zo ben je ineens 5 maanden verder en vliegt de tijd in plaats van dat t voorbij kruipt. Tja er is het een en ander veranderd, gelukkig :-)
Na een serieus uit de hand gelopen aanvaring met die ouwe heb ik besloten toch te blijven en het nog een kans te geven. Hij is sindsdien ook bij gedraaid en het gaat een stuk beter. Ik heb sindsdien ook een rooster en dat is ook een stuk beter omdat ik nu duidelijkheid heb over mn vrije dagen. Daarin tegen heb ik vorige week een rooster gekregen waarbij ik nog amper hoef te werken.... Hoe dat gaat lopen weet ik nog niet. Ik ga het even aankijken, ik heb in ieder geval tijd zat. Dus ik heb besloten wat kappers spullen te bestellen aangezien er geen kapper in het dorp is en dan ga ik proberen zo wat extra te verdienen. En ik heb nog een aantal foto's besteld hopelijk verkoop ik er nog een paar dat zou ook leuk zijn en een steentje bijdragen.

Ben weer lekker aan t touren geweest zoals gepland om t leuk te houden :-) Half November ben ik naar Manapouri en Te anau geweest waar ik had afgesproken met een collega van Diversey, zij en haar man hadden hun reis al gepland toen ik weg ging dus deze afspraak stond al voordat ik ging. We hebben gezellig bijgeklets over onze avonturen en lekker gegeten. Ik ben ook naar Milfort Sound gereden om daar vervolgens aan boord te gaan om te gaan duiken in het prachtige National Park. Het was vreselijk koud maar leuk om gedaan te hebben. Heerlijk weekend gehad.
En toen...
Sinds een aantal weken heb ik een vriendje hier in Tuatapere, dat was natuurlijk helemaal niet de bedoeling maar het heeft de hele show wel een stuk aangenamer gemaakt. Toen ik mot had met Murray kon ik bij hem mijn ei kwijt, hij was er voor mij en luisterde naar me. Hij is super lief en ik had het niet verwacht maar het gebeurde en ik ben een blijer mens sinds :-) We zijn samen naar Franz Josef geweest en dat was echt een super leuk weekend. Veel gezien en gedaan. Echt ook super leuk om daar weer eens terug te zijn geweest. Na kerst zijn we met zijn zus en haar vriend naar ' the hut' geweest. Niet goed wetende wat te verwachten was het zo'n beetje precies als je zou verwachten... Het is een hut midden in het bos niks super flash. Maar wel een super chille plek. Het was super relaxt en we hebben een stuk van de hump ridge track gelopen. Onthaasten heeft dat weekend een mening gekregen, het is heel erg wennen maar als het lukt is het echt een goed gevoel. Ik merk dat ik er niet zo goed in ben maar oefening baart kunst :-) We zijn laatst naar Glenorchy geweest dat was ook leuk maar helaas geen accommodatie meer te krijgen, gelukkig hebben we uit eindelijk wat kunnen vinden in Queenstown. Wil het toeval dat vrienden van hem daar ook waren die avond dus we hebben ook nog een leuke avond uit gehad in Queenstown. En afgelopen weekend zijn we met een heel clubje gaan varen op lake Manapouri dat was ook super ondanks de regen.
Binnenkort waarschijnlijk Shark Diving... En hopelijk kan ik het een en ander ruilen zodat ik naar de paardenracen in Dunedin toe kan.

En dan zo opeens ben ik al richting eind January aan het gaan en hoef ik nog maar een week of 6 te werken. Ik weet nog niet hoe ik qua geld uit kom en hoe dat mijn reizen beinvloed. Misschien dat ik het een beetje inkort of anders doe. Maar zo ver is het allemaal nog niet. In de tussen tijd geniet ik nog van de tijd die ik heb en ben ik blij dat ik het nu naar mijn zin heb hier 'after all'.

Groetjes,
Nathalie

  • 18 Januari 2017 - 05:43

    Annemarie:

    Leuk verhaal om te lezen, fijn dat je 't zo naar je zin hebt :-) En dat je zoveel leuke dingen doet! Xxx

  • 18 Januari 2017 - 09:55

    Joke En Kees:

    Hoi Nathalie,
    Heerlijk om jouw verhaal weer te lezen.
    Geniet nog van je tijd, die je nog hebt.
    Lieve groeten van ons

  • 18 Januari 2017 - 10:02

    Sharissa:

    Zo fijn dat je het naar je zin hebt en dat je een lief vriendje hebt daar!!! Het is je zooooo gegund

  • 18 Januari 2017 - 10:54

    Erik:

    Leuk verslag weer, goed om te lezen dat je t weer naar je zin hebt!
    Maak er nog een mooie tijd van! !!

  • 18 Januari 2017 - 16:15

    Berto:

    Leuk verhaal, geniet er van. Fijn dat je weer een friend heeft.
    Groeten en liefs Bep en Berto

  • 21 Januari 2017 - 12:03

    Margo Wichers:

    Hoi hoi Nathalie,
    Heerlijk aan het reizen! Lekker ondernemend van je om wat geld bij te
    verdienen met knippen!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nieuw Zeeland, Tuatapere

Nieuw Zeeland

Recente Reisverslagen:

18 Januari 2017

Once more from Tuatapere

17 November 2016

Tuatapere

03 Juli 2009

laatste avontuur :-(

30 Mei 2009

weer een geweldig avontuur!

12 April 2009

kale muur, help!!!
Nathalie

de outfit waar ik 6geweldige uren in gewerkt heb :-)

Actief sinds 03 Juni 2008
Verslag gelezen: 2838
Totaal aantal bezoekers 64948

Voorgaande reizen:

11 April 2012 - 17 Mei 2012

Thailand, Laos

02 Januari 2012 - 24 Maart 2012

Werken in Oostenrijk

13 Juli 2009 - 22 Augustus 2009

avontuur in italie

26 Augustus 2008 - 07 Juli 2009

Nieuw Zeeland

02 Februari 2010 - 30 November -0001

Australie

Landen bezocht: