Oostenrijk! - Reisverslag uit Westendorf, Oostenrijk van Nathalie Veen - WaarBenJij.nu Oostenrijk! - Reisverslag uit Westendorf, Oostenrijk van Nathalie Veen - WaarBenJij.nu

Oostenrijk!

Door: nat

Blijf op de hoogte en volg Nathalie

17 Januari 2012 | Oostenrijk, Westendorf

Hallo allemaal!

Tijd niks van mij vernomen via mn wbj! Maar aangezien ik weer de hort op ben en gewoon internet heb hier dacht ik dat ik wel weer even een kort bericht kon schrijven! Zoals de meeste weten zat ik van de zomer in spanje en werkte ik op een duikschool! Super gave tijd gehad daar. Maar nu heb ik weer een nieuw avontuur zoals dat bij mij gaat haha Ik zit in Oostenrijk in westendorf tirol! Ik werk in de mosquito bar. Een gezellige apres ski tent hier in t dorp. Ik zit in een apartement samen met sanne die ook achter de bar werkt en Gerrie zij doet lekker alle kroketten en frikandellen bakken voor al die nederlanders die hier komen! Meestal is t tot een uur of 10 super druk maar sommige dagen is t wel wat rustig. We zijn van half 4 tot 3 open dan nog een beetje schoonmaken dus werk gewoon lekker 12uur per dag. Ben op zondags vrij en op zaterdag werk ik een halve dag dus of tot 9 of vanaf 9. tot nu toe heb ik me vrije dag nog niet gehad maar dat komt nog wel goed. Ik werk in een leuk team en vermaak me prima! Omdat ik zo laat klaar ben lig ik vaak wel tot een uur of 1 op bed dus 3uur later ga ik al weer richting me werk dus van skien of boarden komt ook weinig terecht...
Heb vorige week een les skien genomen en dat ging me nog best aardig af! Maar ga dr niet elke dag vroeg me bed voor uit ofzo! Nu zit ik met al me collega's in gerrie's inn dat is een tentje aan de piste waar ze wifi hebben dus we zitten met zn alle met onze laptopjes aan tafel haha. Ik blijf hier tot eind maart als t goed is :-) Dan door dan azie...???? Verder heb ik de eerste week met een super dikke pijnlijke enkel gelopen maar gewoon door bikkelen! Gelukkig is dat nu wel weer over! Er komen ook vooral mannen in de kroeg t is echt een hengstenbal vet grappig! Nou t is een kort verhaal voor mijn doen maar dan heb je wel kans dat iedereen t leest haha!

Nou groetjes vanuit Tirol!
kxs Nathalie

  • 17 Januari 2012 - 13:36

    Yvonne:

    Dus je hebt het best naar je zin daar! Leuk voor je!
    Ik vind het leuk weer af en toe over je avonturen te lezen op WBJ!

  • 17 Januari 2012 - 13:38

    Astrid:

    Ben ik zowaar de eerste! Dat heb je als je de middag vrij heb. Goed te horen dat je het naar je zin heb daar.
    Wel veel en lang werken maar je weet waarvoor je het doet. Is de uitslag op je arm ook weer weg? Hier is alles goed.
    Ik hoop voor je dat je nog wel aan wat skieen of ski lessen toe komt dat zou mooi meegenomen zijn - nou dat je er toch ben.
    Groet oxox je moeder.

  • 17 Januari 2012 - 13:53

    Je Oom 'Berto:

    Hallo Nathalie, Ik wou dat je dichter bij was was dan konden we samen eens keer op de ski naar beneden scheuren. Veel plezier met je nieuwe avontuur. Hopelijk kom je hier eens langs wij hebben ook sneeuw en zon.
    Groeten en liefs Bep & Berto

  • 17 Januari 2012 - 15:48

    Daphne:

    En wanneer kunnen we komen????

  • 17 Januari 2012 - 16:27

    Sharis:

    Dat is idd een kort verhaal, maar ja als je t naar je zin hebt is t goed toch!!
    En ik vind wel dat je een beetje tijd moet maken voor wat boarden of skien hoor :-P
    Nou ik spreek je snel wel een x.

    Dikke kus

  • 17 Januari 2012 - 18:35

    Kees En Joke:

    Hoi Nathalie,
    Weer op avontuur, leuk hoor !
    Daar was je nog niet geweest.
    Wel veel werken, maar dat betekent ook meer euri's voor je volgende grote reis.
    Heel veel groetjes vanuit Wilnis !!!

  • 17 Januari 2012 - 19:52

    JANBART VRDC, BREDA:

    Nou Nathalie dat is wel wat frisser dan Australië ! Wij gaan daar weer
    begin maart naar toe dus als we nog
    de groeten moeten doen aan een
    zekere Australische jongen....of is
    die inmiddels al afgevoerd...?!
    Geniet maar lekker van de sneeuw!
    Hals-und Beinbruch !(Dat schijnen ze daar te zeggen!)

  • 17 Januari 2012 - 20:36

    Pa:

    Dat zijn lange werkdagen joh. Maar ik neem aan dat daar ook weer wat extra euro's door op je bankrekening gaan komen. Geld wat je later goed kan gebruiken voor nieuwe avonturen.
    De nederlandse kroketten en frikandellen zijn er daar blijkbaar in overvloed, veel warme maaltijden gaan er vast niet bij je naar binnen...... Je moeder en ik hopen zeer binnenkort weer even met je te kunnen skypen. Take care and enjoy yourself. By, by wereldwijze dochter

  • 17 Januari 2012 - 22:57

    Abje:

    Hey Nath!

    Wist niet eens dat je alweer weg was... Oeps... Maar zo te lezen heb je het aardig naar je zin! En die lange dagen joh. Hoe hou je dat vol? Ik zou allang gevloerd zijn! In ieder geval heb je straks wel genoeg centjes voor je next adventure...


  • 19 Januari 2012 - 12:03

    Sebastiaan Van Soest:

    Mis je je stamgasten al haha.. Aankomende komen we wel ff langs. Hoe is het leven verder?

  • 19 Januari 2012 - 19:17

    Judith:

    Hello Natalie goed te hoor van je. Hoop dat de ankle is beter nu. Ik heb met je moeder gepraten en zij vertelled mij over jullie reizen, het klinked heel spanned de werld om te zie.Ik dent dat je weet over Christien, het was heel verdrietige,. Maar leven gaat door en ik proberen te door gaan.Jammer dat ik heb je niet gezien voor de kerst.Genieten vaan je Osterijk evaring. Geen been breken!!!
    Groetjes Judith

  • 22 Januari 2012 - 14:02

    Gerard En Aly:

    Alles gaat gelukkig naar je zin geniet
    maar lekker van deze werkplek waar je weer veel ervaring op doet lekker in de kou. Hoop dat je ook tijd voor leuke dingen overhoud. En het geweldig is dat je het naar je zin heb.
    Groetjes uit Kockengen.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Oostenrijk, Westendorf

Werken in Oostenrijk

Recente Reisverslagen:

17 Januari 2012

Oostenrijk!
Nathalie

de outfit waar ik 6geweldige uren in gewerkt heb :-)

Actief sinds 03 Juni 2008
Verslag gelezen: 1144
Totaal aantal bezoekers 65000

Voorgaande reizen:

11 April 2012 - 17 Mei 2012

Thailand, Laos

02 Januari 2012 - 24 Maart 2012

Werken in Oostenrijk

13 Juli 2009 - 22 Augustus 2009

avontuur in italie

26 Augustus 2008 - 07 Juli 2009

Nieuw Zeeland

02 Februari 2010 - 30 November -0001

Australie

Landen bezocht: