he daar harde werkers :-) - Reisverslag uit Inglewood, Nieuw Zeeland van Nathalie Veen - WaarBenJij.nu he daar harde werkers :-) - Reisverslag uit Inglewood, Nieuw Zeeland van Nathalie Veen - WaarBenJij.nu

he daar harde werkers :-)

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Nathalie

14 September 2008 | Nieuw Zeeland, Inglewood

He allemaal!
Ik heb weinig gedaan maar uiteraard veel te vertellen! In mijn laatste update vertelde ik dat ik een schets had laten maken voor een tattoo. De dag erna ben ik terug gegaan en tja om een lang verhaal kort te maken... Ik heb nu een hele vette(vind ik persoonlijk) tamokotattoo! Ja ja er zijn foto's van en bij deze mail ga ik mijn best doen om ze er bij te doen. Ik heb 2,5 uur moeten zitten wat nog niet het ergste is ik heb ook 2,5 uur pijn moeten lijden maar ja je weet wat ze zeggen over mensen die mooi willen zijn... Toen ben ik na heel wat geregel met iemand van east as meegereden naar taupo. In taupo zat pete(van east as) wist ik en die wou de tangerirocrossing gaan doen.En hij had mij meegevraagd maar ik bleef achter in rotorua voor mijn tattoo maar met een beetje geluk is ie nog niet geweest. Tangerirocrossing is echt iets voor gekken volgens mij, je moet een berg op klimmen maar niet gewoon een berg wel echt een serieuse berg! dan nog terug je moet s'ochtends om 6uur met de bus erheen wat het is een wandelingetje van 8uur! En als je dan nog eens ziet wat je allemaal mee moet zeulen, voor het geval het opeens gaat sneeuwen ofzo wat dan kan als je op zo'n hoogte zit! Maar goed buiten dat schijnt het t echt allemaal waard te zijn! Mount Tangeriro loopt dwars door een national park dus veel mooie kiekjes voor thuis. Maar goed aangekomen in taupo blijkt pete er idd nog te zijn of ik bij hem op de kamer wilde, Ja gezellig. Dus ik die kamer in en pete natuurlijk stomverbaasd. Dat was wel even leuk, hij was nog niet geweest t weer was te slecht en dan gaan ze niet omhoog dat is te gevaarlijk. En t gaat waarschijnlijk ook niet gebeuren voor vrijdag. Dit was dinsdag. S'avonds in t hostel was een binbagparty dat houd in dat je bij de receptie een vuilniszak op mocht halen en daar een leuk outfitje van mag maken.en je kon ook nog 50dollar barbesteding winnen! Dus ik heel enthousiast JA DAT GAAN WE DOEN, EN WE GAAN WINNEN! pete was iets minder enthousiast maar ik heb m zo ver gekregen dus na een brainstorm sessie van ruim een half uur ging pete maar gewoon als vrouw en ik als maori(zijn foto's van) Dus wij naar de bar, niemand daar natuurlijk, lekker voor lul. Maar goed wij een beetje zuipen daar toen werd het al wat drukker maar nog niemand in een fraaie vuilniszak. Later op de avond kwam een barman naar pete toe met de mededeling dat we de enige waren die moeite hadden gedaan dus we hadden gewonnen :-) Lekker boeiend ik ben backpacker dus dan leef ik natuurlijk voor dit soort dingen ik heb zo net een avond zuipen uitgespaard! Volgende middag werd ik wakker en pete voelde zich hondsberoerd(die kan echt niet zuipen, niet te geloven dat die uit engeland komt) Ik heb dus verder de hele dag op bed door gebracht best heerlijk ff zo'n dagie rust. Boek uit gelezen (komt een vrouw bij de dokter) zonder te huilen b.t.w.Donderdag eigenlijk ook weinig gedaan ja voor het eerst zelf eten gemaakt(dat doen backpackers, dat is lekker goedkoop) lekker eieren gebakken, topkok :-) Vrijdag was wel weer een nuttige dag we hebben scooters gehuurd en zijn door heel taupo gaan cruizen. Eerst naar arcacia beach toen naar haka falls en wow dat is echt weer amazing al dat water dat geluid alleen en dan nog niet over de kleur gesproken te hebben, had je bij moeten zijn :-)(foto) toen zijn we naar het volcano centre geweest en dat was echt super boring dus wij als backpackers baalde natuurlijk flink van de 9,50 schade die t ons gekost heeft p.p toen zijn we ff een warm chocomelletje gaan drinken en toen door naar de craters of the moon,klinkt heel spannend maar daar aan gekomen bleek het een beetje het zelfde als te puia dus gewoon weer een beetje mudpools enzo ;-) Wat natuurlijk wel heel gaaf is maar t was een wandeling van een uur ofzo en je moest er ook nog 5dollar voor betalen en in mijn lonely planet stond dat er een eindje voor de parkeerplaats een uitzichtpunt was waar je de beste foto's kon maken! Dus wij hebben bedankt voor een wandeling van een uur(om iets te zien wat we eigenlijk allang gezien hadden) 5dollar gehouden, terug gereden en de best mogelijke kiekjes gemaakt! En daar draaide de dag natuurlijk om zoveel mogelijk cruizen op onze scooter en kiekjes schieten rond om taupo. Ff langs het lavaglas centre gereden maar dat was niks toen door naar het puzzlecentre wat overigens levens gevaarlijk was we reden op ons lullige scootertje op wegen waar de auto's 100km/ph rijden maar goed schijnbaar mag het allemaal hier en zo niet dan ben ik blij dat ik niet gepakt ben want ik had m nooit weg kunnen boeken op dat ding, berg op leek ie wel achteruit te gaan. Ff in het puzzle centre een paar puzzeltjes gedaan want dat kan daar. En toen weer door ff bij een dam gekeken maar dat vond ik niet zo boeiend dus daar heb ik geen kiekje genomen. Toen een beetje geraced was toch geen hond op de weg toen een beetje verdwaalt en uit eindelijk aan gekomen bij cherry eiland ja hoor is ie dicht hoe kan een eiland dicht zijn denk je nu misschien, Nou er loopt een brug van het land naar het eiland en er zat een deur in en die was potdicht en er hingen heel onvriendelijke teksten op. Daar maar ff een peukie gerookt van het uitzicht genietend en opeens what the f*ck had ik heel niet gezien in me ooghoek zie ik iets naar beneden flikkeren een bungyjump van af die rots! Weet ik veel, nou heb ik dat ook gezien ff een fototje. Nog ff een stukje langs het taupo lake gereden en toen hebben we ze maar weer terug gebracht. De tangerirocrossing was in middels ook gecanceld voor zaterdag dus ik dacht ja ik kan wel wachten tot volgende week maar taupo is heel niet zo spannend als je geen bergen met geld uit wilt geven of kan geven. Zo schijnt taupo de goedkoopste plek in het land te zijn waar je kan skydiven maar ja met die wolken die er steeds waren en die regen ga ik niet me geld uitgeven aan een "goedkope skydive" Dus ik dacht ik heb alles gezien ik ga m morgen lekker peren en die berg ja die wacht maar ff (had er toch niet zoveel zin in moet ik zeggen) Misscien een ander keertje. Dus na een hoop geregel ben ik zaterdag met de bus naar palmerston north vertrokken. Hier werd ik opgewacht door de vriendin van mijn moeder, Linda en haar zoon Robert. We gingen naar het huis van haar andere zoon David die in plmtn nth woont. Toen ff wat drinken. En daarna uiteten met zn alle en de vriendin van david, charlie. Toen op naar inglewood dit was nog ff 3uur rijden. Daar aangekomen Alan ontmoet dat is haar man en een vriend van hem ian geloof ik. Maar die waren druk want er was een hele belangrijke rugbywedstrijd op tv! Die nz overigens gewonnen heeft! Ik heb t hier heel luxe ik heb een eigen kamer gekregen met een 2pers bed een eigen laptop met internet! Vandaag heb ik een hele rondleiding gehad door new plymonth wat mij een hele leuke stad lijkt overigens. Op mount Taranaki geweest ff aan het strand geweest in t centrum geweest naar een park geweest en nog naar een soort dierentuin maar dan kleiner en ja ja gratis! Dan denk je aan een kinderboerderij maar nee ook aapies otters en een soort mini panda jaja gratis zei ik! Harstikke druk geweest weer. Als ik t goed heb ga ik morgen met alan golven :-) en dat is dus vet cheap hier helemaal vergelijken met nederland! Ga zo lekker een homemademeal eten, die heb ik lang niet gehad! lekker hoor! Ik ga nog ff mijn best doen op die foto's en dan kijk weer uit naar jullie reactie's op mijn spannende avonturen en foto's en in het bijzonder op mijn tattoo(eerlijk graag)! Check jullie later dikke Kxs van uit het altijd leuke new zealand!

  • 14 September 2008 - 06:55

    Pa:

    Zondagmorgen vroeg, ik zit wat te rommelen op de computer en piep..... het volgende verslag van Nathalie ! Lekker de eerste die deze keer reageert. Vette verhalen joh en fijn dat je Nieuw Zeeland net zo mooi vindt als je ouders. Ik lees ook dingen waarvan ik denk waarom heb ik dat niet gedaan. Moet absoluut dus nog een keertje (wat langer ?) terug ! Alles wat je daar ziet moet je hier heel Europa voor doorcruisen. Boeiende foto's die je verhalen goed ondersteunen. Tja en wat die tattoo betreft weet je de mening van die ouwe wel ... Doe de groeten aan de familie Campbell en bedank ze even namens mij en je moeder wat ze allemaal voor je gedaan hebben en nog gaan doen.

  • 14 September 2008 - 08:06

    Yvonne:

    Hela!
    Als je zo doorgaat heb je NZ echt in 6 weken''gedaan'. Het is allemaal wel gaaf, aleen qua weer lijkt het zeker erg op hier: op alle foto's lijk je erg nat, Nat? Met je eigen laptop gaan we vast npog meer van je horen en zien? Heel veel grtjs en een dkkks

  • 14 September 2008 - 11:24

    Jess:

    Hey Sis,
    Heel verhaal weer!
    Je had me natuurlijk al veel verteld via de skype maar toch weer leuk om het te lezen!
    En hier zijn de foto's net ff iets duidelijker dan via de webcam!
    Ik vind je tatoo echt vet, vetter de vet! :-)

    Lekker hoor je eigen kamer met 2 pers. bed en een labtop!
    Is vast alweer ff geleden dat je in een 2pers. bed hebt gelegen!
    Gelukkig is het gezellig bij Linda!

    Nou lieverd, veel plezier
    daar en tot snel!
    love you...
    Kxs een dikke knuffel van mij :-)


  • 14 September 2008 - 12:34

    Daphne En Patrick:

    Hola Chica!!!!

    vond het zooooo super super super leuk dat je gister belde!!!! maar dat hoorde je denk ik wel haha.
    heb net ff je de foto van je tattoo goed bekeken en mij eerlijke en persoonlijke mening is dat ie echt heel heel heel VET is! maar zeker pijnlijk!! maar t reslutaat is er naar!

    Patrick zegt:
    hey Nat, ik moet ook ff mijn mening gven van Daph. Ik vind hem heel vet je tattoo!! Lekker he tattoo op je zij... Have fun daar!!

    Ben ik weer.. gister verjaardag gevierd. was erg gezellig. me ouders, broertje en patrick z'n moeder en ron waren er. erg gezellig. lekkere dingetjes gegeten en zitten kletsen. heb een boekenkast gekregen! echt super leuk en bordjes van BLOND ook echt super vet! vrijdag met de meiden op stap geweest en me broertje en patrick natuurlijk ook. was ooke cht super lachen! jammer dat je er niet bij kon zijn..
    verder ben ik bezig met stage.. heb in principe een plek in spanje maar ben ook nog bezig met een bedrijf in CANADA! CANADA? jaaaa CANADA!! heb dinsdag tweede gesprek dus duim voor me kan het goed gebruiken!
    verder op school alles z'n gangetje!

    PS: zo'n vuilniszak staat je beeldig ;p

    DIKKE KUS!

  • 14 September 2008 - 13:11

    Cock:

    Hallo Naat,
    Wat een verhalen en belevenissen allemaal weer. Zo te horen vermaak je je best daar. Ophalen van Schiphol lijkt me voorlopig nog niet nodig. Nog veel dank voor je cadeau! Nu heb ik er één vast op de boot en één thuis. Hier alles oké. Vandaag weer stralend weer en de voorspellingen zijn fraai. Zonnig en een graad of 17. Heerlijk herfstweer. Je foto's zijn prachtig en geven een aardige indruk van je belevenissen. De erkelijkheid zal nog wel veel indrukwekkender zijn. Vandaag, zondag weinig gedaan, beetje de kippen schoongemaakt en gras gemaaid. Zou het komen omdat we onze draai op zondag zonder jou nog zo kunnen vinden? Misschien ook wel gewoon lekker een daje relaxen. En de dag is nog niet om, het is pas drie uur, dus wie weet wat er komen gaat!. Ik ben ook wel weer benieuwd wat er bij jou komen gaat maar dat horen we tzt wel weer. Heel veel plezier en nogmaals veel dank voor je cadeau! O ja, een eerlijke reactie op je tattoo? nee, laat ik het toch maar niet doen.......

  • 14 September 2008 - 13:11

    Cock:

    Hallo Naat,
    Wat een verhalen en belevenissen allemaal weer. Zo te horen vermaak je je best daar. Ophalen van Schiphol lijkt me voorlopig nog niet nodig. Nog veel dank voor je cadeau! Nu heb ik er één vast op de boot en één thuis. Hier alles oké. Vandaag weer stralend weer en de voorspellingen zijn fraai. Zonnig en een graad of 17. Heerlijk herfstweer. Je foto's zijn prachtig en geven een aardige indruk van je belevenissen. De erkelijkheid zal nog wel veel indrukwekkender zijn. Vandaag, zondag weinig gedaan, beetje de kippen schoongemaakt en gras gemaaid. Zou het komen omdat we onze draai op zondag zonder jou nog zo kunnen vinden? Misschien ook wel gewoon lekker een daje relaxen. En de dag is nog niet om, het is pas drie uur, dus wie weet wat er komen gaat!. Ik ben ook wel weer benieuwd wat er bij jou komen gaat maar dat horen we tzt wel weer. Heel veel plezier en nogmaals veel dank voor je cadeau! O ja, een eerlijke reactie op je tattoo? nee, laat ik het toch maar niet doen.......

  • 14 September 2008 - 14:56

    Oma Van Der Krans:

    Hallo nathalie hier een berichtje van oma. zoals ik het allemaal zie heb je het wel naar je zin.
    oma zegt; tattoo wat aan de grote kant maar hij is wel mooi.
    hoop dat het weer gauw beter wordt. Heel veel groeten aan Linda Alan Robert en David van mij.
    Nog veel leuke avonturen
    en tot het volgende bericht.
    Liefs van oma. xxxx

  • 14 September 2008 - 17:27

    Sas:

    Hey Meissie!

    Thanks voor je lieve berichtje op hyves en goed dat je het zei over je page want ik wist niet dat je die had. Er was wat mis gegaan met het mailtje dat je stuurde..kon um niet openen, heel apart. Maar ik natuurlik gelijk die site opzoeken en checken en wat zie ik...je hebt een tattoo laten zetten!! Wat ontzettend stoer! Hij is echt wauwie! Ik hou dr van! Heel mooi zo in die styl!

    Natuurlijk heb ik ook gelijk al je verhalen gelezen en de rest van je foto's bekeken! Jeetje wat heb je al veel bekeken en ondernomen zeg! Het ziet er allemaal erg mooi uit en de foto's zijn ook top! Begrijp nu echt waarom je zo graag naar NZ wilde! Ook het verhaal van dat lied en dat boom knuffelen...erg interresant allemaal! En die foto van die vuilniszak, hilarisch! En mooi die geldprijs ff binnengesleept, ha ha!

    Fijn dat die vriendin van je moeder zo goed voor je zorgt en dat je, je eigen kamer hebt met internet...heel chill! Nou mop we houden contact en genietse! Dikke kus!!

  • 14 September 2008 - 18:29

    Theo En Sebina:

    hee nathalie

    leuk zeg om al die verhalen te lezen wat jij allemaal meemaakt daar en die tattoo is echt onwijs mooi staat je goed ik ben niet zo een schrijver als jij dus ik hou het kort heel veel plezier
    groetjes theo sebina en emily

  • 14 September 2008 - 18:55

    Joke:

    Ik vind het ontzettend leuk om je verhalen te lezen.
    Je tattoo vind ik erg mooi.
    Jammer dat je nog niet veel mooi weer hebt gehad, maar dat mag de pret niet niet drukken, die heb je toch wel !
    Heel veel plezier en ik kijk alweer uit naar je volgende verhaal .
    Heel veel groetjes van Kees en Joke

  • 15 September 2008 - 19:31

    Gerard En Aly:

    Wat kan je schrijven helemaal geweldig ik moet ook ineens aan Opa denken die schreef uit Amerika zulke lange verhalen.Wat heb je het toch fijn mooi hoor. Als ik naar de foto kijk op het paard lijk je echt op je Ma.Mooi hoe je pa reageerd op je tattoo maar ja hij is geen 22 meer en vind het vast leuk als die er aan gewend is.Heel veel plezier de komende week. groetjes ook van je neven Michel, Wessel en Erwin.

  • 16 September 2008 - 15:58

    Linda:

    Hey nat

    Echt een vette tattoo nooit gedacht dat je hem daar zou zetten maar echt super strak. En die foto's echt lache Ik moet snel weer weg want moet naar school maar blijf alles lezen!!!
    Heel veel liefs
    Linda

  • 16 September 2008 - 20:05

    Popov:

    Echt super wat je gedaan hebt. Was je zusje maar zo ondernemend. Echt top foto`s ook.

  • 16 September 2008 - 20:08

    Popov:

    Nog bedankt voor je lieve smsje, na je feestje.X

  • 17 September 2008 - 20:57

    Wichertjes:

    Hey hallo Nathalie,

    Dit is het eerste bericht wat ik van je lees, kan dus niet alles volgen. Maar wat ik er uit begrijp heb jij geen spijt van deze onderneming. Eerlijk gezegd schrok ik wel van die grote tattoo. Wat betekent het eigenlijk? Ja ook ik ben niet meer de jongste, dat zal het wel zijn!! Lieve groetjes van the Wichertjes X

  • 19 September 2008 - 15:29

    Ploeg:

    He kanjer!!!!! Zie dat t allemaal top met je gaat.........en een mooie tatoeeeeeet, wat je daar meemaakt doe je hier in een jaar nog niet eens hahaha. Maar werken hoef je niet daar hoor, als ik al die verhalen lees kan je beter een uitgever zoeken voor je boeken hahaha ;)

    Hier ook alles goed, beetje druk maarja,

    Ben blij dat het goed met je gaat en tuurlijk mis ik je!!!!

    x-je

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nieuw Zeeland, Inglewood

Nieuw Zeeland

Recente Reisverslagen:

18 Januari 2017

Once more from Tuatapere

17 November 2016

Tuatapere

03 Juli 2009

laatste avontuur :-(

30 Mei 2009

weer een geweldig avontuur!

12 April 2009

kale muur, help!!!
Nathalie

de outfit waar ik 6geweldige uren in gewerkt heb :-)

Actief sinds 03 Juni 2008
Verslag gelezen: 172
Totaal aantal bezoekers 65000

Voorgaande reizen:

11 April 2012 - 17 Mei 2012

Thailand, Laos

02 Januari 2012 - 24 Maart 2012

Werken in Oostenrijk

13 Juli 2009 - 22 Augustus 2009

avontuur in italie

26 Augustus 2008 - 07 Juli 2009

Nieuw Zeeland

02 Februari 2010 - 30 November -0001

Australie

Landen bezocht: