Bijna weer weg... - Reisverslag uit Mijdrecht, Nederland van Nathalie Veen - WaarBenJij.nu Bijna weer weg... - Reisverslag uit Mijdrecht, Nederland van Nathalie Veen - WaarBenJij.nu

Bijna weer weg...

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Nathalie

14 Januari 2010 | Nederland, Mijdrecht

Hallo allemaal,

Het is even stil geweest op nathalievanveen.waarbenjij.nu maar er is nieuw avontuur in zicht!
Zoals waarschijnlijk iedereen wel zo'n beetje weet ga ik naar Australie :-) 2 februari stijg ik weer op...
Ik vlieg vanaf brussel (dus ik verwacht niemand om me uit te zwaaien) en ik land op brisbane. Daar word ik opgehaald door matt.
Matt had ik eerder vermeld als geen potentieel trouwkandidaat maar verassend genoeg en na veel horden en stoten is matt wel nog steeds in the picture! Dan blijven wij een paar dagen in Brisbane (om de nodige schade in te halen ;-)) en dan ga ik met hem mee naar de gold coast. En dan trek ik mijn nieuwe stulpje in, met zwembad! Ik hoop daar eigenlijk vrij snel aan t werk te kunnen na dat ik uiteraard eerst geklimatiseerd ben :-)scheelt toch een graadje of 40 tussen hier en daar!
En dan houd ik jullie vandaar uit weer op de hoogte van mijn reilen en zeilen!
Voor de genen die mij nog willen zien voor die tijd, nog 3 weken....
0615577356

groetjes kxs Nathalie

• 14 Januari 2010 - 13:53

Mark The Aussie:

Ja ja , het schiet inderdaad op.
    Volgende week maar weer eens een lunchje? Ik laat nog weten wanneer ik kan . Kijken we of jouw agenda het ook toelaat.
    Ik voel me trouwens vanaf vandaag niet meer zo bekeken vanaf de overkant.........

gr. Mark

• 14 Januari 2010 - 14:38

A.W.A.P. Bouman:

Veel moois en goeds toegewenst Nathalie!

Mvg,

A.W.A.P. Bouman

• 14 Januari 2010 - 19:54

Yolanda:

He wijfie,

voor als ik je niet meer spreek en zie (mischien de 30e) heeeeeeeeeeeeeeel veel plezier. Ik kijk uit naar je reisverhalen (als je ze niet zo lang maakt tenminste). dikke kus

• 19 Januari 2010 - 14:23

Judith En Chris:

leuke verslag Natalie
    wy hoop dat je en goede reis hebt, en snel aan het werk komen,Niet te snel!!! en betje geneiten
    is altijd goed.

Liefs Chris & Judy