update of nat's life... - Reisverslag uit Broome, Australië van Nathalie Veen - WaarBenJij.nu update of nat's life... - Reisverslag uit Broome, Australië van Nathalie Veen - WaarBenJij.nu

update of nat's life...

Door: nat

Blijf op de hoogte en volg Nathalie

19 November 2010 | Australië, Broome

jaja ik ben er nog steeds.

T heeft weer even mogen duren maar hier is weer een update uit t verre australie.
Zoals de meeste wel weten is my sister inmiddels ook aan de andere kant van de aardbol geland om met ons op avontuur te gaan. Ik noem ons voor t gemak ff t magical trio.

Dus baan opgezegd zuster opgehaald en we waren ready to rock! (wel me lieve vriendje achter gelaten maar ik ga terug) We hebben ook zijn auto mee gekregen dus nadat hij zeker wist dat er niks meer fout kon gaan nieuwe banden,koelbox,ehbosetje,startkabels,anwb,verzekering,gps en een laatste reparatie mochten we de wijde wereld in (ook wel outback genoemd)
Eerst nog een paar nachtjes bij tim gelogeerd onze goeie vriend van t couchsurfen. Jessica alle goeie plekjes laten zien in de buurt van mackay en door naar townsville. Een ritje van 4,5 uur om er ff in te komen. Hier natuurlijk de boot gepakt naar magnetic island om jessica onze thuis ver van huis te laten zien. Uiteraard hebben we ook hier alle goeie plekjes laten zien en hebben we haar ook voorgesteld aan koala's, kangeroo's, vogelbekdieren,walibi's, kookabarra's en als dat soort australie's wild. T was super om weer ff terug te zijn op magnetic maar voor sharis en mij moest t avontuur nog beginnen....

Op naar Darwin met t magical trio en triple G (onze auto: Gijs de Grijze Golf) Na 10uur rijden waren we in Mount Isa. Niet veel te beleven hier dus ff overnachten en weer door. Nog eens 10 uur cruizen en toen waren we in Katherine. Hier zijn we 2nachten geweest en zijn naar de watervallen geweest die echt super mooi waren. Ook hebben we een boot tripje gedaan door katherine gorge ook dat was super mooi.
Daarna zijn we gaan rijden naar Darwin maar dat was maar een paar uurtjes dus we hebben ff een national park mee gepakt (litchfield nat.park) onderweg. Ook hier weer super mooie watervallen! En een hele grote termietenberg.

Eenmaal in Darwin hebben we ff een chill dagje gehad na al dat rijden. En de volgende dag gingen we naar crocosaurus cove (een soort van krokodillen dierentuin) Hier kon je ook in de cage of death... Dat leek sharis en jes wel wat! Dus hun in hun bikini in een soort van glazen kooitje en toen werden ze zo in t water bij de krokodil gedumpt. Uiteraard was ik er bij dus ik heb er heel veel foto's van gemaakt! Helaas waren de krokodillen niet zo actief maar ja ze kennen wel zeggen dat ze met crocs hebben gezwommen en denk toch dat er maar weinig andere zijn die dat kunnen zeggen! Die zelfde dag zijn we weer terug gereden naar Katherine (daar moet je weer terug doorheen) daar nog weer een nachtje geslapen en toen door naar Kununurra. Daar zijn we een berg opgereden om vervolgens nog zeker de overige 100meter te klimmen :-) en daar hebben we gewacht op de zonsondergang. Was ook wel ff leuk. Vandaar uit zijn we door gereden naar Broome en dat was een lange rit. Eerst zijn we per ongeluk een stukje de verkeerde kant op gereden dus dat heeft ook ff tijd gekost en toen gingen we nog ff van de route af om naar een hele grote hole boab tree te kijken. Vervolgens was t opeens donker en we moesten nog 100km! Daarna zijn we bijna tegen een koe opgereden! Gelukkig wist jessica er mooi om heen te zeilen als of ze t vaker doet! Daarna maar met een slakkengangetje doorgereden... T is raar maar waar hier loopt echt alles op de weg hier in de outback! Jessica heeft 4vogels 1slang 1dragon(soort mega hagedis) en bijna een koe op dr naam staan. Sharis 4vogels en ik kom er met 1vogeltje vanaf. Gelukkig nog geen kangaroo's voor onze auto gehad en hopelijk gebeurt dat ook niet en hopelijk ook geen koeien meer! Dood eng man, opeens zijn ze er!
Maar goed en toen waren we in Broome!
Vandaag was echt weer super heet! We zijn naar een paar mooie plekken gereden waar we foto's hebben gemaakt en we hebben lekker in t zwembad gepoedelt. S'avond zouden we op een kameel over het stand gaan hobbelen met de zonsondergang. Maar t begon opeens pijpenstelen te regenen en binnen 10 minuten was t enkeldiep! Ging dus niet door... Nu hebben we besloten om hier nog een nachtje te blijven en morgen avond kameeltje te gaan rijden.

Even over mij...
De verkering gaat super goed!
Ook heb ik besloten om t trio te verlaten als hun naar nieuw zeeland gaan (ergens tussen december en januari) simpel weg om t geld. Ik kan niet zolang weg blijven met t geld dat ik nu heb omdat ik ook nog een bruiloft heb in februari. Dat is te lang, ik moet echt eerst nog even werken. Ik wil geld achter de hand hebben en ik wil niet lenen.
Dus ik ga terug naar me liefie in moranbah en we hebben besloten om te gaan samenwonen! Spannend! We zijn dus nu ook druk op zoek naar een huisje :-) Ook heb ik zijn familie al ontmoet helaas wel onder mindere omstandigheden (een begrafenis) Dus ja voorlopig kom ik nog niet naar huis... Maar volgend jaar kerst staat toch wel op de agenda!
Verder heb ik een laptop gekocht, een apple :-) met behulp van verjaardagscentjes van pappie en mammie! Dus ik hoop toch wel wat meer in contact te kunnen zijn/blijven dan voorheen met iedereen! Ik heb skype mijn skypenaam is nathalie van veen dus zoek me op als je ook skype hebt!
Sharis en ik hebben vandaag een cowboyhoed gekocht we voelen ons al helemaal ozzie :-)
Verder nog?
Oh ja heb ook weer een boete gehad! Deze keer voor te hard rijden! $220 pfff lang verhaal maar aan t eind is toch mijn schuld dus...
Verder hebben we nog mooie avonturen voor de boeg :-)

Dat was m weer ff voor nu...

Kijk weer uit naar jullie reactie's :-)

dikke kxs Nat

  • 20 November 2010 - 12:47

    Sharis:

    Mooi verhaal weer!
    Leuk dat ik t ook mee mag maken :-P
    Wel een beetje jammer dat ik een dag na je verhaal de eerste ben die reageert...
    T lijkt na elk verhaal wel minder te worden (de reacties bedoel ik dan)
    Ben blij voor je dat t goed gaat met jou en je vriendje!
    T is een lieve gozer en dat verdien je!
    Ik kan iig niet wachten op je volgende verhaal!!!!!!!!!!

    Dikke kus mij!!!

  • 20 November 2010 - 16:37

    Oma:

    Dag Nathalie, het is weer een fraai verhaal en jullie maken heel wat mee en zien veel van Australie. Erg leuk dat jullie als zusjes dit samen meemaken en vriendin Sharissa kunnen jullie later er gezellig over hebben wat jullie allemaal beleefd hebben daar in de outback. Zonder van die hard verdiende centen om dat weer uit te moeten geven aan een boete. Dus volgende keer maar niet zo hard op de gas pedaal trappen.
    Hier alles goed.
    Doen jullie voorzichtig en geniet niet met mate.

  • 20 November 2010 - 17:23

    Moeder:

    Gelukkig spreek ik je nu met regelmaat wat erg prettig is na al die tijd. Je heb weer veel gedaan,gezien en dood gereden en het mag allemaal wat kosten (boetes). oh oh oh wat zonde. Je heb al heel wat kilometers er op zitten met je trio.
    Veel plezier verder.

  • 21 November 2010 - 15:05

    Joke En Kees:

    Wat een verhaal weer en wat een avonturen met het magical trio .
    Triple G heeft ook heel wat moorden op z'n geweten of soms net niet.
    Erg leuk weer om je verslag te lezen.
    Zo te horen heb je een hele lieve vriend, heel fijn voor je. Hij zal je missen.
    Wij wensen jullie nog een fantastische reis toe en zien weer uit naar een nieuw verslag van jou of je zus.Heel veel groetjes voor jullie magical trio van Joke en Kees

  • 22 November 2010 - 17:10

    Daddy :

    Tja, dat is een mooi leven daar zo wat rondcrossen in en rond de woestenijnen van Australie. Jammer van al dat zo maar plotseling oversteken van allerlei soorten "ongedierte" ...... We hopen je snel weer op skype te spreken, de laatste paar dagen geen contact kunnen krijgen. Misschien is dat moeilijk of niet mogelijk waar jullie nu verblijven. Inmiddels hebben jullie al wel enorm veel kilometers afgelegd ! Enjoy life and make the best of it. By, by from your daddy

  • 23 November 2010 - 10:46

    Gerard En Aly:

    Net als iedereen vind ik het ook een prachtig verhaal en leuk voor Jessica
    dat jullie de mooie plekjes al kennen.
    Fijn dat je een leuke vriend heb ontmoet. Kunnen je Pa en Ma ook eens naar Australie op vakantie. Maar ze zien je graag vogend jaar kerst weer in Nederland denk ik. Veel plezier alle drie.
    liefs uit kockengen.
    Gerard en Aly
    Gerard en Aly

  • 27 November 2010 - 10:08

    Wilma:

    Gefeliciteerd met je samenwonen hoop dat het goed bevalt, je hebt weer fantastische avonturen beleeft!
    Ik heb nog steeds geen skype dus we kunnen niet bellen!
    Hier alles goed weer tante geworden van een jongentje Sem genaamd van mijn jongste broer!

    groetjes xxxxxx Wilma en aanhang

  • 29 November 2010 - 17:15

    Daisy:

    Hey,

    Mooi verhaal en wat maken jullie een hoop mee! Gaaf hoor ben stiekem wel een beetje jaloers hahaha. Geniet ervan met ze 3e en maak er een onvergetelijke tijd van!

    LIefs Daisy

  • 29 November 2010 - 19:37

    Chantal:

    hey chick!

    ik vind het weer een leuk verhaal, het lijkt wel of de foto's wat minder worden dus bijdeze lekker veel foto's maken!

    wat denk je....?
    kom je ooit nog terug...?

    veel plezier chicks!
    dikke kus mij

  • 01 December 2010 - 06:09

    JANBART & RIA VRdC:

    Ik kon niet eerder reageren want ik zat in Tasmania en nu weer in Taree,NSW,t is maar dat je t weet Nat ! Wij gaan eind Jan.weer terug naar Breda want dan wordt het hier erg warm.Liefs van ons 2en en succes met het samenwonenavontuur. Remember it's all a matter of give and take and live and let live.All the best and till we meet again maybe !
    J.B.VAN ROSSUM DU CHATTEL

  • 21 December 2010 - 21:24

    Han Bakker:

    Hoi Nathalie,
    Bedankt voor je leuke kaart uit het verre Australie. Natuurlijk even gekeken naar je verdere avonturen en volgens mij kom je voorlopig nog niet terug, gelijk heb je het is hier koud, nat en het sneeuwt. Toevallig zijn we net terug van een tropisch eiland nl Jamaica (met Peter en Hans) en als je uitgekeken ben in Australie is dat best een aanrader.
    Nog heel veel plezier bij je verdere avonturen en de groetjes van de boys bij Bob.
    Han.

  • 22 December 2010 - 15:01

    Chantal:

    yo chick de beste wensen voor het nieuwe jaar dikke kus mij

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Broome

Australie

En toen ging ze naar australie...

Recente Reisverslagen:

23 Maart 2011

Tuatapere

13 Januari 2011

overstromingen

02 Januari 2011

20.000 km later...

19 November 2010

update of nat's life...

26 September 2010

eindelijk!
Nathalie

de outfit waar ik 6geweldige uren in gewerkt heb :-)

Actief sinds 03 Juni 2008
Verslag gelezen: 276
Totaal aantal bezoekers 65000

Voorgaande reizen:

11 April 2012 - 17 Mei 2012

Thailand, Laos

02 Januari 2012 - 24 Maart 2012

Werken in Oostenrijk

13 Juli 2009 - 22 Augustus 2009

avontuur in italie

26 Augustus 2008 - 07 Juli 2009

Nieuw Zeeland

02 Februari 2010 - 30 November -0001

Australie

Landen bezocht: