I have arrived! - Reisverslag uit Gold Coast, Australië van Nathalie Veen - WaarBenJij.nu I have arrived! - Reisverslag uit Gold Coast, Australië van Nathalie Veen - WaarBenJij.nu

I have arrived!

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Nathalie

06 Februari 2010 | Australië, Gold Coast

Hallo allemaal,

Ik ben na een lange reis met emotioneel afscheid en met weinig beenruimte in brisbane geariveerd. En ja hoor zoals verwacht (gelukkig) stond Matt hier op mij te wachten. Dus na een dikke kus :-) en een knuffel in de auto en op naar lone pine koala sanctuary hier meteen ff alle enge beesten (slangen,crocs en leguaanen) en schattige beesten (koala's en kangaroo's) bekeken en toen ook nog ff geknuffeld met een koala! Daar heb ik uiteraard foto's van maar zoals je misschien al begreep had ik net 30uur gevlogen en nog niet gedouched en zo dus echt fruitig zie ik er niet uit maar t gaat ook eigenlijk om de koala he!
Daarna konden we inchecken in t hotel en dat was echt een mooi appartement maar ik ben in slaap gevallen en toen was het vrijdag...
We zijn op de weg naar 'huis' langs surfersparadise gereden wat dus echt heel groot is! Ik stelde me een heel schattig dorpje voor met alleen maar surferdude's en strandtentjes. Maar nee gewoon wolkenkrabbers!
Toen naar matt z'n zus en toen naar 'huis'. Mooi huis en een leuk zwembad :-) Ff gepoedeld in t zwembad dus en toen weer vroeg naar bed (jetleg duurt lang :-( )
Aangezien matt dus geen werk heeft zijn we van plan hier vrij snel weg te gaan. We willen een andere auto en dan naar t noorden rijden en daar werk gaan zoeken. Dont worry alles komt goed :-)
Dat was m voor even....
dikke kxs

  • 06 Februari 2010 - 10:28

    Jess:

    Joh sis,
    Nou dat was zeker een emotioneel afscheid!
    Vreselijk.....!
    Maar goed, dat hoort erbij he!
    Gelukkig ben je goed aangekomen ;-)
    Echt super die foto's!
    Die van jou en Matt is ook echt super leuk!
    (is zeker een dag later gemaakt, je staat er idd een stuk beter op! haha...)
    Zag ook meteen op de foto dat je mooie nieuwe teenslippers aan had. haha... van Matt gekregen?
    Veel plezier en succes met de verhuizing ;-)

    Dikke knuffel je kleine zusje

  • 06 Februari 2010 - 11:02

    Yvonne:

    Hela!
    blij dat je er bent denk?
    Leuke foto's.
    Ga je zien he, gedraag je

  • 06 Februari 2010 - 12:33

    Pa:

    Gelukkig is je verre en zeer vermoeiende reis zonder problemen verlopen hoewel een niet volgens je ticket aangegeven tussenstop in Singapore is gemaakt. Inmiddels zal je wel weer bijna van je jetlag verlost zijn. Prachtige foto's van koala's ed. Ik ben nu al een beetje jaloers.... Je eerste verhalen klinken al weer erg goed. Maak er wat van daar in het verre Australië. dikke kxs

  • 06 Februari 2010 - 14:45

    Ome Berto:

    We wensen je een heel fijn avontuur toe in dat mooie land.Geniet en zorg goed voor je zelf.
    Groeten en liefs van Tante Bep en Ome Berto

  • 08 Februari 2010 - 09:49

    Wilma:

    Hoi ben blij dat alles goed is gegaan Even schrikken zeker van deze snelle reactie. Hier alles goed, ben nu al jaloers op je, ik wens je een hele fijne tijd en tot de volgende mail! dikke xxx

  • 08 Februari 2010 - 21:55

    Niels:

    Hee nathalie:D

    wat leuk;)
    je wordt egt gemist hiier hoor;)
    ik moet eerlijk zijn
    uje hebt wel een leuke lover(A)
    hopelijk komen er nog veel meer leuke reisverslagen aan
    ik lees aandachtig(A0

    tot over een hele lange tijd;0
    denk aan me(A)

    Kusx niels

  • 10 Februari 2010 - 15:26

    Joke En Kees:

    Fijn dat de reis goed is gegaan.
    Het nieuwe avontuur is weer begonnen
    Wat een leuke foto van jou en Matt.
    Veel plezier en groetjes van ons.

  • 10 Februari 2010 - 22:17

    Erik:

    He Nat,

    Dat ziet er allemaal weer heel goed uit!

    Heel veel plezier daar en suc6 met de plannen.

    Lees je, dikke X en groeten aan Matt.

  • 12 Februari 2010 - 18:01

    Chantal:

    yo chicky

    ziet er goed uit denk dat ik gewoon express me wedden schap verlies dan kom ik lekker daar heen hihi!

    dikke kus mij, erik en jus

  • 12 Februari 2010 - 20:02

    Erik:

    We willen een andere auto en dan naar t noorden rijden en daar werk gaan zoeken. Dont worry alles komt goed

    Maak me toch wel een beetje zorgen.......:-)

    X

  • 16 Februari 2010 - 16:24

    Gerard En Aly:

    Hallo Nathalie wij hopen dat alles goed met je gaat en je werk na je zin kan vinden leuke foto's blij dat jullie weer bij elkaar zijn.
    Wij wensen je veel geluk.
    Veel liefs uit Kockengen Gerard en Aly

  • 19 Februari 2010 - 14:35

    Arie & Joke:

    Hoi Nathalie
    Fijn dat de reis goed verlopen is (nou ja)en je lover er was.Leuk dat je direct al wat leuke foto,s hebt geplaatst.we missen je best al.Veel geluk met de zoektocht naar werk maar vergeet niet te genieten.

    Dikke knuffel van ons

  • 20 Februari 2010 - 11:35

    Elbert:

    lekkere temperatuur daar.veel plezier en doe voorzichtig.gr aan croce.dundee

  • 27 Februari 2010 - 17:12

    Jess:

    Joh sis,
    Leuke nieuwe foto's!
    Is dat het huis waar je nu in zit?
    Wel een klein bedje!
    En ja hoor, daar hangen we dan in onze mooi outfits aan je muur!
    Haha.....
    Mocht je ze wel ophangen van Matt?
    Foto's op die boot zijn super mooi!
    Hoe was het duiken?
    kxs

  • 03 Maart 2010 - 10:31

    Bob:

    Mooie site. Veel pleasure verder en succes met het vinden van een baan.

  • 04 Maart 2010 - 00:47

    Janbart VRdC:

    Hartelijke groeten van Ria & JB-je reisgenoten van Brussel tot AbuDhabi.
    Wat een leuk reisverslag!
    Van mij krijg je een 10 !Als oud-leraar Engels denk ik in cijfers!Haha!
    Is het al gelukt werk te vinden voor je vriend Matt?Het Groot Barriere Rif was mooi nietwaar-ik zag dat je mijn advies hebt opgevolgt om daar heen te gaan.Nog bedankt voor je mailtjes en we blijven contact houden.
    So Long en het beste gewenst door Ria & Janbart van Rossum du Chattel uit Breda,maar nu eventjes(nou ja 7 weken is niet eventjes!)
    in TAREE tussen Sydney en Brisbane.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Gold Coast

Australie

En toen ging ze naar australie...

Recente Reisverslagen:

23 Maart 2011

Tuatapere

13 Januari 2011

overstromingen

02 Januari 2011

20.000 km later...

19 November 2010

update of nat's life...

26 September 2010

eindelijk!
Nathalie

de outfit waar ik 6geweldige uren in gewerkt heb :-)

Actief sinds 03 Juni 2008
Verslag gelezen: 83
Totaal aantal bezoekers 64981

Voorgaande reizen:

11 April 2012 - 17 Mei 2012

Thailand, Laos

02 Januari 2012 - 24 Maart 2012

Werken in Oostenrijk

13 Juli 2009 - 22 Augustus 2009

avontuur in italie

26 Augustus 2008 - 07 Juli 2009

Nieuw Zeeland

02 Februari 2010 - 30 November -0001

Australie

Landen bezocht: