update vanuit Cairns - Reisverslag uit Cairns, Australië van Nathalie Veen - WaarBenJij.nu update vanuit Cairns - Reisverslag uit Cairns, Australië van Nathalie Veen - WaarBenJij.nu

update vanuit Cairns

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Nathalie

05 Maart 2010 | Australië, Cairns

Hallo allemaal,

In de Gold Coast leek het er niet op te gaan lukken om Matt van werk te voorzien. Dus toen hebben we besloten om naar Cairns te vliegen. Waarom daar weet ik nog steeds niet maar goed we zijn er nou eenmaal.
Na een dag of 4 in het hostel hebben we besloten om een kamer te huren. Daar zitten we nu 2weken in. Het is een groot appartement en er is een zwembad en we hebben airco! Dat stond namelijk boven aan mijn lijstje! Het is zo ontzettend warm hier! Als je uit een koude ruimte zoals mijn kamer naar buiten loopt heb je het gevoel dat je een zwembad in loopt heeeel warm en super benauwd/vochtig. Echt smerig hoor 5meter lopen en het zweet begint al te gutsen.
Wat trouwens ook heel apart was is dat ik Merel tegen kwam op straat hier! Merel ken ik van Vlieland en woont in amstelveen en die kom ik in Cairns tegen! Hoe bizar! Zij was er voor ongeveer een week dus veel met haar opgetrokken en ook nog een tripje met haar gedaan.
Dat is dan ook meteen mijn enige hoogtepunt van een maand in australie!
Ik ben met Merel op een reef trip geweest. Varen, lekker zonnen, eten, snorkelen en duiken! Was echt een hele leuke dag. En ik heb nemo gezien :-)
En toen weer terug naar realiteit.
Eigenlijk gaat t allemaal niet zo goed...
Aangezien Matt dus nog steeds geen baan heeft en dus nog steeds van mijn zak leeft en ik dus nog steeds ALLES betaal is mijn voorraad inmiddels ook zo goed als op! Het wil maar niet lukken werk te krijgen hij is mij inmiddels veel geld verschuldigd en de relatie lijd er goed onder! Ik heb veel stress en zorgen maar me moeder zegt vertrouwen te hebben! Alles komt goed!
Op dit moment denken we er over om naar een grotere stad te gaan omdat daar meer werk is. Brisbane is voor mij het beste omdat ik Sharissa daar ga ophalen over een week of 5/6. Ik ben nu emailtjes aan het sturen naar hostels om te vragen of ik kan werken voor accommodatie. Want ik kan niet nog meer huur/hostels betalen voor 2. Sorry voor het depressive verhaal maar hopelijk is snel alles goed en kan ik weer van alles leuks doen om jullie over te vertellen.
Met de foto's is t niet helemaal goed gegaan die staan dus bij het vorige verhaal, moeten jullie daar maar ff kijken.
Groetjes
Nathalie

  • 05 Maart 2010 - 06:06

    Berto Van Veen:

    In Holland een bekend spreek woord is moed en vertouwen. En ik zelf geloof in de toekomst zo het is wel eens goed als alles niet naar wens verloopt.Na een niet zo goede tijd kan alles alleen maar beter worden. Ik denk aan je Nathalie het komt goed. Moed en vertrouwen!!!! Groeten en liefs van je Oom Berto Santa Maria Ca.

  • 05 Maart 2010 - 08:37

    Sharissa:

    he nath!

    Ik ben er idd over 5 weken!
    Ik land op woensdagochtend om half 10, dus dan hebben we sowieso al de hele dag om plezier te maken! Ik hoop dat je 1 van die baantjes krijgt, want het mag nu wel leuk voor je gaan worden. Na al bijna een maand van pech en niet zo'n gezelligheid, is t je nu wel gegund!
    Talk to you soon!!!!

    Dikke kus
    mij

  • 05 Maart 2010 - 14:39

    Pa:

    Nathalie, het zit nu inderdaad behoorlijk tegen maar dat komt echt binnenkort allemaal wel weer goed. Als jullie beide werk hebben dan zal de relatie ook weer verbeteren, heb je geld om leuke dingen (samen of alleen) te doen en ziet het leven er direkt weer een stuk zonniger uit. We gaan er vanuit (positive thinking) dat Matt snel weer op de ladder staat om de broodnodige centen te verdienen. Ik was helaas vanmorgen niet thuis (een paar dagen in Hasselt) om je op skype te spreken maar dat hoop ik binnenkort weer even te kunnen doen.
    Vergeet in moeilijke tijden niet dat je altijd op je familie kan rekenen. Houdt je sterk en good luck met de jobhunting waar dan ook in aussie.

  • 06 Maart 2010 - 07:30

    Janbart VRdC:

    Nou meid sterkte gewenst.
    Altijd vervelend als het even tegenzit.En ook al is het een leuke vent:je kunt natuurlijk niet doorgaan met voor 2 te betalen.Hersens gebruiken dus is het advies van JB

  • 06 Maart 2010 - 21:19

    Erik:

    Juist, Alles komt goed!

    Helemaal met je moeder eens, Komt goed!

    Echt bizar dat je daar op straat Merel tegen het lijf loopt en aan de foto's te zien hebben jullie een super dag gehad, duikbril staat je goed! jammer dat je die niet mee had naar het Kikkerford (-:

    Verder kan ik ook wel klagen over het weer hier, blijft maar vriezen en dat krabben s'morgens ben ik spuug zat!!!

    Gezeik op me werk is er ook altijd, en me vrouw teert al jaren op mijn zak........... (-:

    Kort om,
    waar je ook bent, wat je ook doet, het is altijd en over al wat....

    Blijven lachen, schouders eronder en er voor gaan, gebruik je nuchtere hollandse verstand, hou moed en vertrouwen...... en alles komt goed!!!!!!!!!!

    Dikke KUS


  • 07 Maart 2010 - 18:55

    Aly En Gerard:

    Erg eerlijk van je om ook aan ons te vertellen als het niet helemaal mee zit.
    Maar alles komt zeker goed wij denken aan je .
    groetjes van ons allemaal uit Kockengen.

  • 10 Maart 2010 - 21:33

    Isabel:

    Leuk weer van je te horen, jammer alleen dat t niet n heel positief bericht is....maar zoals ze zeggen t komt goed...!!! Hoop wel dat ie waardeert dat jij nu alles betaald en dat t andersom ook gebeurt, als jij geen werk heb en hij wel....maar dat zal vast wel!
    Probeer wel van Cairns te genieten, t is zo een leuke plaats! Toevallig ook dat je daar dan weer een bekende tegen t lijf loopt...!
    suc6 beide met het vinden van een baan!
    kus....

  • 12 Maart 2010 - 19:51

    Joke En Kees:

    Dit keer niet van die goede berichten, maar probeer positief te blijven, het komt vast allemaal goed.
    Wat bijzonder dat je daar Merel van Vlieland tegenkwam, heel apart.
    Had je op dat moment wel even nodig lijkt me.
    Nou Nathalie, houd moed en heel veel groetjes van ons.

  • 19 Maart 2010 - 21:20

    Erik:

    Blijft een beetje stil aan de overkant!?

    Druk aan't werk hoop ik...

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Cairns

Australie

En toen ging ze naar australie...

Recente Reisverslagen:

23 Maart 2011

Tuatapere

13 Januari 2011

overstromingen

02 Januari 2011

20.000 km later...

19 November 2010

update of nat's life...

26 September 2010

eindelijk!
Nathalie

de outfit waar ik 6geweldige uren in gewerkt heb :-)

Actief sinds 03 Juni 2008
Verslag gelezen: 103
Totaal aantal bezoekers 64976

Voorgaande reizen:

11 April 2012 - 17 Mei 2012

Thailand, Laos

02 Januari 2012 - 24 Maart 2012

Werken in Oostenrijk

13 Juli 2009 - 22 Augustus 2009

avontuur in italie

26 Augustus 2008 - 07 Juli 2009

Nieuw Zeeland

02 Februari 2010 - 30 November -0001

Australie

Landen bezocht: