update vanuit Brisbane - Reisverslag uit Brisbane, Australië van Nathalie Veen - WaarBenJij.nu update vanuit Brisbane - Reisverslag uit Brisbane, Australië van Nathalie Veen - WaarBenJij.nu

update vanuit Brisbane

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Nathalie

30 Maart 2010 | Australië, Brisbane

Hallo allemaal,

Ben ik weer! Dit keer met beter nieuws :-)
Nadat ik uiteindelijk van ellende had besloten om alleen naar Brisbane te gaan kreeg Matt een telefoontje van een hotel op een eiland waar we allebei gesoliciteerd hadden! Hij heeft uiteindelijk de baan gekregen en kon ook een baan krijgen. Maar ik heb er toch voor gekozen om naar Brisbane te gaan, omdat ik Sharissa een maand later op zou halen en ik het nut niet zo in zag van 4 weken werken en dan haar ophalen en dan weer na bepaalde tijd terug te gaan naar het eiland. Ik wil niet in tijd beperkt zijn. Ik hoop met Sharissa eindelijk te gaan reizen en daar wil ik zelf geen limiet aan stellen. En als je een baan hebt zal je toch moeten aangeven hoe lang je weg blijft.
Dus op maandag 2weken geleden zijn we samen naar het vliegveld gegaan en hij ging naar hamilton island en vervolgens met de boot naar hayman island en ik naar Brisbane.
Ik heb tegen Matt gezegd dat ik een tijdje alleen wilde zijn en stress en zorgen vrij. Dat begrijpt hij en ik heb gezegd dat ik er over na zou denken of ik later, als ik even uit gereisd ben, als nog naar het eiland toe kom. (Ik kan daar als nog een baan krijgen) Dus het is niet echt uit....

En toen stond ik in Brisbane!
En nu? In het hostel was een joboffice dus daar ben ik eerst heen gegaan en hun vertelde mij dat er maar weinig werk in de stad zelf was! Meer fruitplukken en zo buiten Brisbane. Maar dat zag ik niet zo zitten. Dus na een avondje googlen had ik een advertentie gevonden waar accomodatie beschikbaar was in ruil voor 1-2uur werk per dag! Daar heb ik dus op gereageerd. Onder tussen had ik een baantje aangenomen voor 2x 3uur om te flyeren in de de drukke straten van brisbane. Het was voor een fotozaak en ik moest een idioot strakpakje aan! Tuurlijk heb ik daar een foto van :-)
De eerste keer hebben 3mensen foto's van me gemaakt en een gozer heeft me zijn telefoon nummer gegeven LOL
en de 2x zijn er maar 2 foto's van mij gemaakt en geen telefoon nummers :-(
Toen kreeg ik een telefoontje van die jongen van de advertentie voor accomodatie. Er was plek, wanneer ik langs kon komen? Dus ik de volgende dag meteen er heen met me backpack in de veronderstelling dat dit een soort hostel is waar ik heen ga. 40minuten in de bus en toen kwam ik bij een huis aan...
Dus ik kom binnen en dit is gewoon een huis waar 5jongens wonen en die houden blijkbaar niet van afwassen.
De bedoeling is dus dat ik de afwas doe en dat is het!! Eerst vond ik t allemaal maar een beetje vreemd dus hij zei, anders blijf je een paar dagen en kijk je t ff aan. Zo gezegd zo gedaan en ik heb t super naar me zin dus ik ben er nog steeds! Het enige wat ik hoef te doen is de afwas! Nou is t wel een jongenshuis dus ik heb inmiddels al veel veel meer gedaan dan de afwas! (keukenkastjes, huiskamer,badkamer,toilet...)
Ze hebben ook een zwembad maar dat werd me afgeraden om daar in te gaan ??? Dus ik ga kijken, Zit er geen eens water in! Blijkt dat er een lek in zit. En vandaag zijn ze m aan t slopen :-(en er komt niks voor terug.
Ze zijn allemaal onwijs aardig maar wel een beetje anders, ze eten allemaal alleen maar organic food er is geen tv en dan nog iets heel vreemds ze poetsen hun tanden met zout!!! Maar ze zijn echt stuk voor stuk heel aardig!
2 van hun werken in een callcentre en hebben een baantje voor mij geregeld! Tja daar bleek ik niet zo goed in te zijn dus naar 4dagen ben ik weg gegaan voordat ik weggestuurd werd :-) Maar t was wel een goed baantje $18 per uur. Dus er komt wel binnenkort een paar 100 dollar aan. En Matt is natuurlijk vol op aan t werk :-) Dus die gaat ook binnenkort me rekening opvullen :-)
Sharissa komt over 2weken dus ik ga maar niet werken tot die tijd denk ik, weinig wat ik kan doen in 2weken.
Dus ja wat doe ik tegenwoordig zo al? Weinig :-) Ik lees heel veel! En dat vind ik echt heel leuk. En ik skype af en toe en ik doe de afwas :-) verder bar weinig! Bevalt me prima! Ik heb weer rust en vertrouwen, alles komt goed/is goed gekomen. Ik ben weer Happy :-)
Nu even op Sharissa wachten en dat kan me avontuur beginnen...

Dan nog iets ik heb al die tijd al een telefoonnummer maar ik vergeet m steeds op me wbj te zetten! Dus bij deze 0061 416871982

Verder wou ik ook nog even kwijt aan iedereen die mee was naar de 70's en 80's party, dat ik echt een hele hele leuke avond heb gehad en bedankt dat jullie mee zijn gegaan! Het was een top avond! En de foto's fleuren mijn muur mooi op! En iedereen die ze ziet vind ze prachtig haha...

Tot later....
kxs

  • 30 Maart 2010 - 06:00

    Nathalie Van Veen:

    Sorry ik geloof dat me fotoruimte vol is... kijk ik later nog wel even naar. Maar nu dus even geen foto's...

  • 30 Maart 2010 - 08:14

    JANBART VRdC:

    Lieve Nathalie !
    Wat fijn dat je een rustige baan hebt kunnen vinden en ga vooral genieten straks van een rondreis door Australië.
    Je bent maar 1x jong!!Heel verstandig dat je een beetje afstand hebt genomen van de relatie met Matt en dat hij nu de kans krijgt om te laten zien dat
    hij je terug kan betalen en ook dat hij het waard is om een relatie te hebben met zo'n lieve en hardwerkende vriendin.Want jij bent niet te lui om te werken. Wij zijn inmiddels weer in het Vaderland,maar Ria gaat over 2 maanden weer terug omdat bij Maureen de huur is opgezegd en te helpen met de verhuizing.Er is geen huurbescherming in A.vandaar.Het allerbeste en we blijven jou in de gaten houden hoor !!
    Ria & Janbart

  • 30 Maart 2010 - 09:40

    Yvonne:

    Nou, dat klinkt allemaal weer lekker relaxed...
    Nu maar wachten op Sharis. Hier alles ok, bhalve dan dat ik een vette keelontsteking heb, maar het gaat steeds een beetje beter. Van het weekend lekker ff een paar daagjes naar een kasteel in Kerkrade om even bij te komen. Tot snel,XXX

  • 31 Maart 2010 - 18:50

    Erik:

    Hey,

    Mmm...T'is dat ik al voorzien ben!
    Maar zo'n advertentie is geen gek idee als je ziet wat er op afkomt:-)

    Goed om te lezen dat het lekker gaat, heel veel plezier met Sharissa!!!

    Dikke Kus.

  • 01 April 2010 - 18:43

    Moeders:

    Hoi Nathalie, het was een beetje kort skypen met mijn verjaardag maar dat komt wel een ander keer. Vandaag 1 april
    (niet lachen) het is geen grap maar ging vanmorgen lekker onderuit met de fiets met 1/2 km p/h gelukkig had je vader al de krukken in huis - ha ha. (altijd handig).
    beetje zere been maar dat gaat wel over - hoe ouder hoe gekker moet je maar denken.
    Het was een gezellig weekend met onze N.Z. gasten uit Koln. Gaan wij nog een keer doen.
    Blij dat alles weer lekker gaat met je.
    spreek je later.
    kxs van oma en je (tijdelijke)manke moeder.

  • 03 April 2010 - 13:50

    Gerard En Aly:

    Wij wensen jou een fijne tijd met je vriendin geniet er van. Wij denken aan je.
    Groetjes gerard en Aly

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Brisbane

Australie

En toen ging ze naar australie...

Recente Reisverslagen:

23 Maart 2011

Tuatapere

13 Januari 2011

overstromingen

02 Januari 2011

20.000 km later...

19 November 2010

update of nat's life...

26 September 2010

eindelijk!
Nathalie

de outfit waar ik 6geweldige uren in gewerkt heb :-)

Actief sinds 03 Juni 2008
Verslag gelezen: 109
Totaal aantal bezoekers 64986

Voorgaande reizen:

11 April 2012 - 17 Mei 2012

Thailand, Laos

02 Januari 2012 - 24 Maart 2012

Werken in Oostenrijk

13 Juli 2009 - 22 Augustus 2009

avontuur in italie

26 Augustus 2008 - 07 Juli 2009

Nieuw Zeeland

02 Februari 2010 - 30 November -0001

Australie

Landen bezocht: