T gaat eindelijk gebeuren :-) - Reisverslag uit Brisbane, Australië van Nathalie Veen - WaarBenJij.nu T gaat eindelijk gebeuren :-) - Reisverslag uit Brisbane, Australië van Nathalie Veen - WaarBenJij.nu

T gaat eindelijk gebeuren :-)

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Nathalie

26 April 2010 | Australië, Brisbane

Hallo allemaal,

Na mijn vorige verslag heb ik nog een kort baantje gehad voor 2dagen, niks bijzonders maar weer even een zakcentje erbij!
En toen kreeg ik op een dag een mailtje van iemand (Dean) die ook lid is van t couchsurfen. Hij woont in Brisbane en vroeg of ik zin had om een keer af te spreken gewoon voor de leuk.
Dus dat heb ik gedaan we zijn uit eten geweest en daarna gingen we wat drinken in een tentje in t uitgaansgebied. Toen we daar waren raakte ik aan de praat met Paul een kerel die ook toevallig daar was. Hij was met zijn vrienden en hun gingen nog ff dansen of we niet mee wilden? Ja ik wel :-) Dus dean en ik mee. Maar ik moest echt vet nodig piessen! Had ik ff moeten doen voor ik weg ging natuurlijk! Maar dat was al te laat. En waar we naar toe gingen stond natuurlijk een onwijs lange rij voor de ingang! Dus ik liep met Dean door om eerst ergens naar de wc te gaan. Toen we terug liepen kwam hij iemand van werk tegen die met zn vriend was. Dus ik stond er naast te wachten. Rookte een peukie en raakte aan de praat met 1 van die gasten (die overigens duidelijk drugs had gebruikt) En toen gebeurde het!
Er kwamen 3 politieagenten naar mij toe Of ik ff aan de kant wou gaan staan om met ze te praten... Dus ik dank prima ik heb niks gedaan! T gaat vast over die gast die strak staat maar ik ken m verder niet...
Mooi niet hij had mij zien roken en ik had me peuk op de grond gegooid!!!
Nou iedereen die mij kent weet hoe zelden dat gebeurt!! Dus ik zei al dat er geen prullenbak in de buurt was waarop hij zei dat ik maar wat meer me best had moeten doen om er 1 te vinden!!!
Maar goed behalve dat die kerel echt onbeschoft was en dat ik door 3 agenten omsingeld was (voelde me net een echte crimineel) wist ik dat ik fout zat en dacht ik dat t een duur peukie zou worden. Ik dacht misschien $50...
Helaas pindakaas! Die boete gaat me dus fucking $200 kosten!! Niet normaal toch!!!
Toen wou ik naar huis... Eenmaal in de auto rijden we achteruit, Vliegt de hele bumper eraf!!! Daar dus ook weer een uur gestaan om alle stukjes te verzamelen en te vloeken. Wat een avond!
Hier in huis is er ook t een en ander veranderd, al me leuke huisgenoten 3van de 5 zijn vertrokken van de 1 op de andere dag! Net voor dat Sharis kwam.
En toen kwam Sharis :-)
De eerste dag meteen alles aangevraagd en toen afwachten tot alles binnen was. In de tussen tijd doen we weinig beetje nagelslakken en lezen. We zijn wel nog wezen stappen met Paul en aijn vriend die kerel die ik die zaterdag ervoor had ontmoet. Dat was erg gezellig. We zijn ook nog een keer bij dean wezen eten. Verder zijn we Brisbane door geweest met de boot en zijn we naar de botanicgardens geweest.
En afgelopen weekend was alles binnen :-) Dus we hebben de bustickets geboekt van Brisbane naar Cairns en ook nog een paar trips :-)
Morgen gaan we weg:-) Heb er zooooooo'n zin in!!! Eindelijk!
Dus we gaan morgen heel vroeg op de bus naar de australian zoo (steve irwin's) En dan daar de hele dag aapjes kijken en dan weer op de bus naar Noosa waar we bij een couchsurfer gaan slapen voor 4nachten en dan gaan we een kanotrip doen van 3dagen 2nachten (kramperen)
En dan is de rest nog redelijk onbekent, er zijn wel plannen maar nog niks concreets.
Oja me verkering is ook al weer een tijdje uit dat had ik geloof ik nog niet gezegd. Hij heb t naar zn zin op zn eilandje en hij hoefde mij daar niet zo nodig bij te hebben!
Nou prima, volgende :-p tuurlijk vond ik t niet heel leuk maar ja zoals ik al eerder zei is hij nog steeds geen trouwmateriaal....
Dat was m weer even. Jullie horen binnenkort mijn echte avonturen eindelijk :-)

kxs

  • 26 April 2010 - 07:19

    JANBART VRdC:

    Dat was een dure peuk Nathalie ! Ga maar fijn genieten met Sharissa en zo'n leuke meid als jij bent komt op een keer wel weer een vent tegen die wèl trouwmateriaal is !! Je schrijft trouwens èrg leuk en onderhoudend dus wellicht begin je ooit aan een boek en wordt een beroemd auteur of journaliste!
    So Long en liefs uit Breda van Ria & Janbart
    (van Rossum du Chattel-Schoenmakers)

  • 26 April 2010 - 07:24

    Wilma:

    je hebt dus weer een beetje pech gehad maar het zal vast wel in orde komen, zoveel vertrouwen heb ik wel in jou, het heeft een hele tijd geduurd voor een reactie van mijn kant maar ik heb heel veel tijd aan mijn studie besteed en ben voor de theorie geslaagd dus nu heb weer meer speelruimte hoop dat je het me niet kwalijk neemt! ik ga nu weer mijn best doen tot de volgende keer xxx

  • 26 April 2010 - 08:18

    Yvonne:

    Hela! Lekker he, roken. Alsof het nog niet duur genoeg is.....
    Fijn dat je weer gaat avonturen. Ik wens je heel veel plezier en een beetje meer geluk en hoop je snel weer eens te spreken/ mailen. We hebben volgende week vakantie: naar leven heb ik toch he. Nou dag maar weer XXX

  • 26 April 2010 - 08:27

    Erik:

    Ha ha ha, toch nog ff een deuk en een boete. Begint een beetje dure traditie te worden(-:

    Heel veel plezier met jullie avonturen, sterkte met kramperen, je weet dat daar in de Outback heel veel grote spinnen, slangen en andre rare beesten zitten die s'nachts zo je tent in lopen he.... (-:

    Veel plezier,
    Dikke kus...

  • 26 April 2010 - 15:29

    Astrid:

    Het heeft even geduurt maar het gaat er dan toch nog van komen ...eindelijk.
    Wij wensen jullie samen heel veel plezier.

  • 26 April 2010 - 15:56

    Pa:

    Wereldwijze dochter maak er een geweldige tijd van als je straks al die leuke toeristische dingen gaat doen, geniet van het "vrije leven" maar : Take care of yourself !! Groetjes aan Sharis. Doeiiiii .... Pa

  • 26 April 2010 - 18:13

    Zuster:

    Joh Sis!
    EINDELIJK..... ga je dan op reis en leuke dingen doen na 3 maanden!
    Heel veel plezier en ik ben benieuwd naar jullie verhalen en foto's.
    ALMAZ (L)

  • 26 April 2010 - 18:39

    Zuster:

    He Sis,
    Ik heb net ff foto ruimte voor je geregeld dus maak maar lekker veel foto's van jullie trip :-)
    Kunnen wij ook een beetje meegenieten!
    kxs

  • 26 April 2010 - 21:06

    Joke En Kees:

    Hoi Nathalie,
    Ik vind het altijd heerlijk om je verhalen te lezen.
    Veel plezier met je Aussie avontuur en take care of yourself en voor Sjaris.
    Groetjes en liefs van Kees en Joke

  • 27 April 2010 - 17:05

    Adriaan & Erna:

    1e reactie

    Helaas hebben wij, zoals je weet vanwege de winterdrukte niet eerder gereageerd.
    Wij vinden het leuk je onderhoudende verslagen te volgen.
    Één kleine aanpassing op de regel. Zoekt niet en gij zult vinden.
    Hoe smaken de nagelslakken?
    Veel plezier en sterkte tijdens het kramperen.

    Groetjes uit Mijdrecht.
    Ook aan Sharissa

  • 30 April 2010 - 09:26

    Nel:

    Hey Nathalie,
    Ik vul elke keer wel wat in bij Sharissa maar ik vergeet jou. Sorry hoor!!!!
    Ik vind het heel fijn dat je de start van Sharissa zo makkelijk hebt gemaakt, dat gaf mij een rustig gevoel. Voor nu wens ik jullie beide heel veel plezier en geniet van alles om je heen. Ik ben jaloers op jullie als ik hoor en zie wat jullie allemaal gaan doen. GEWELDIG. Als ik toch eens jonger was dan........... ja wat dan! Groetjes aan mijn kind en jou.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Brisbane

Australie

En toen ging ze naar australie...

Recente Reisverslagen:

23 Maart 2011

Tuatapere

13 Januari 2011

overstromingen

02 Januari 2011

20.000 km later...

19 November 2010

update of nat's life...

26 September 2010

eindelijk!
Nathalie

de outfit waar ik 6geweldige uren in gewerkt heb :-)

Actief sinds 03 Juni 2008
Verslag gelezen: 148
Totaal aantal bezoekers 64982

Voorgaande reizen:

11 April 2012 - 17 Mei 2012

Thailand, Laos

02 Januari 2012 - 24 Maart 2012

Werken in Oostenrijk

13 Juli 2009 - 22 Augustus 2009

avontuur in italie

26 Augustus 2008 - 07 Juli 2009

Nieuw Zeeland

02 Februari 2010 - 30 November -0001

Australie

Landen bezocht: