eindelijk! - Reisverslag uit Moranbah, Australië van Nathalie Veen - WaarBenJij.nu eindelijk! - Reisverslag uit Moranbah, Australië van Nathalie Veen - WaarBenJij.nu

eindelijk!

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Nathalie

26 September 2010 | Australië, Moranbah

Hallo allemaal!
Het is alweer onwijs lang geleden sorry! Waar moet ik in godsnaam beginnen....
Magnetic island was echt super leuk maar eigenlijk te weinig uren dus na 2 ½ maand hadden sharissa en ik besloten om maar weer eens een plan te trekken. Nou dachten we zelf om weer verder te gaan reizen richting Cairns tot dat er weer het een en ander veranderde zoals dat bij ons altijd gaat! Nou dan zal ik het maar ff kort en krachtig proberen te houden anders haken er weer lezers af halverwege ? Ik heb een vriendje ? Ik heb hem in hervey bay ontmoet en hij werkt in Moranbah(2uur uit mackay) Hij is een aantal keer bij mij langs geweest op magnetic island. Jessica belde vlak voor dat we op wilden gaan zeggen en meldde dat ze in novenmber deze kant op komt in plaats van januari dus... Wij zijn beter af om nog ff 2maanden te werken zodat we 3maanden kunnen reizen als jes is. Zou toch een beetje jammer zijn als wij opzoek moeten naar werk als jes hier is! Wij werken dus nu ook in Moranbah waar me vriendje werkt.
Het is een soort groot ‘vakantie’park zoals het eruit ziet. Het heet een kamp en er zijn rond de 890 kamers en ze zijn druk met nieuwe aan het bouwen. Sharis en ik werken nu in de housekeeping t is wel een beetje kutwerk beetje plees schrobben en bedden opmaken enzo maar goed we werken veel uren dus dat word een stuk makkelijk om te sparen! We werken 14dagen achter elkaar en dan zij we 7dagen vrij. We beginnen al om 4uur S’OCHTENDS!!! Dat is een stuk minder maar we zijn om half 2klaar. Accomodatie is gratis en we hebben onze eigen kamers niks flash maar dat maakt niet uit sharis en ik delen samen een badkamer die zit tussen onze kamers in. Eten is ook allemaal inclusief en dat is elke ochtend en avond een warm lopend buffet! HEERLIJK! Lunch maken we zelf maar dat is ook allemaal verzorgd zeg maar, na je ontbijt ga je naar de ‘coldroom’ en daar flans je ff wat in elkaar. We doen hier niet veel om half 2 zijn we dus klaar en dan als t ff mee zit gaan we meteen weer naar bed ? ons nannanapje ? s’avonds rond 6e ff eten en dan ergens rond 8e naar bed! Lekker saai maar wij gaan om 3uur uit bed dus dat is verdomde vroeg!
Wij hebben net onze eerste 7dagen vrij achter de rug en dat was top! Mijn lieve vriendje heeft zijn auto opgehaald thuis (hervey bay) is maar een uurtje of 9 rijden. En die mogen sharis en ik gewoon gebruiken ? hij heeft m niet nodig hij heeft m echt voor ons opgehaald! Lief he! Dus in ons vrije weekie zijn we naar mackay gereden waar we onze vrienden tim en brad hebben verrast met onze aanwezigheid! En na 2 nachten zijn we weer naar Townsville gereden en toen weer ff op de boot naar Maggie (magnetic island) na 2 nachten daar zijn we door gereden naar cairns. Daar vandaan zijn we de volgende dag doorgereden naar port douglas en the Daintree area maar t regende de hele dag ? We hebben wel een tochtje gedaan op een bootje om crocs te spotten ? we hebben er maar 1 gezien en alleen zn hoofd ? maar goed dat is natuurlijk beter dan geen croc! En natuurlijk hebben we pics! Voor de volgende dag hadden we een trip geboekt we gingen met een bussie en we waren met zn 20e en we gingen naar de tablelands en t was echt zo super leuk! De buschauffeur was echt super leuk grappig en gezellig we deden allemaal spelletje en zongen allemaal liedjes was echt een super super leuke dag! Ook hier regende het bijna de hele dag maar dat maakte niks uit iedereen was in zn zwempak overal gingen zwemmen. Veel watervallen en meertjes gezien. Was top! De volgende dag zijn we terug gereden naar Moranbah via Paluma dat is ook een national park met watervallen en zo was kort maar krachtig (ik was er al geweest sharis nog niet) De hele rit in de auto duurde ongeveer 13 uur! Was een goed weekie. En toen weer aan t werk.... En dat brengt ons wel weer ongeveer bij vandaag...
Hopelijk was t niet te lang en heb je t tot het einde gehaald ?
Dikke kxs en tot later

  • 26 September 2010 - 08:30

    RIA & JANBART VRdC :

    Ongelofelijk hoe we op onze wenken worden bediend:gisteren een berichtje geplaatst hoe het toch met je ging en vandaag een SUPER verslag
    Dat vriendje ziet er goed uit en pas jij maar op met elke dag zo'n warm lopend Buffet !!
    So Long ! JB

  • 26 September 2010 - 08:31

    Daddy:

    Deze keer is je pa dus de eerste die je update over je reis leest. Het is zondagmorgen en mijn "concurrenten" slapen denk ik nog..... Het laatste verslag was inderdaad wel erg lang terug. Nog even en dan is je zus Jessica ook bij je aan de andere kant van de wereld. Dat gaat voor je vader en moeder een eenzame kerst en nieuwjaar worden .... Fijn om te lezen dat jullie het nog altijd goed naar de zin hebben, nu aardig goed verdienen en in de vrije weken gezellige dingen
    gaan doen. Binnenkort spreken we je wel weer aan de telefoon. Take care of yourself. By, by from your daddy

  • 26 September 2010 - 08:32

    Daddy:

    Shit, Ria en Janbart zijn mij toch 1 minuut voor !!!

  • 26 September 2010 - 12:23

    Oma:

    hallo Nathalie, het was weer fijn om wat van je te lezen. Je heb het weer erg leuk gehad in je vrije week. Je moet wel erg vroeg je bed uit 'smorgens, maar als je er goed mee verdient en er veel uren mee kan maken dan is dat wel fijn. Ik hoor dat Jessica binnenkort jou kant op komt, dan wordt het hier wel even erg stil met de feestdagen.
    Maar geniet er maar lekker van met z'n allen.

    Bij mij alles O.K.
    Groetjes en dikke kus van oma v/d Krans.

  • 27 September 2010 - 19:16

    Sister:

    Jo almaz!
    Nou dat is zeker lang geleden.
    Heb trouwens weer geen e-mail ontvangen over dat je een nieuwe stukje had.
    Ma zei het!
    Maar goed!
    Straks hoef ik het niet meer te lezen dan kan ik het zelf meemaken!
    Kan het zelf eigenlijk nog steeds niet geloven!
    Maar nu schiet het toch wel heel erg op!
    Leuke foto's ook, vooral die met dat haar!
    Echt cool!
    Die wil ik straks ook :-)

    kxs je almaz-je

  • 28 September 2010 - 12:45

    Chantal:

    hey meiden,

    nou ik heb het tot het einde gehaald net als die van sharis laatst,
    ze lijken een heel klein beetje op elkaar maar ja das niet raar he als je samen op reis ben!

    jullie zullen wel last van je rug krijgen met die bedden opmaken heb het laatst ook op me werk gedaan omdat er iemand ziek was, maaruh naar 2 dagen voelde ik het wel..... dus weet denk wel hoe jullie je voelen na 2 weken! respect hoor!!

    nog ff en jes komt naar jullie echt leuk, maar voel me wel een beetje alleen.ze kan wel jullie nagels nu in australie stijl maken, noem maar iets en ze kan het hahaha! je zal het niet geloven maar ik heb zebra printje en zij van een panter.

    mooie en leuke foto's hebben jullie gemaakt!

    hoor gauw van jullie, veel plezier en avontuur.

    dikke kus mij

  • 29 September 2010 - 12:49

    Je Oom Berto:

    Hallo Nathalie,
    Leuk weer wat van je vernemen en zo te lezen heb je veel plezier.Wij wensen je een heel fijne tijd toe wanneer je op reis gaat met je zuster. En we zullen je ouders gezelschap houden met de Kerst als we over komen naar Holland met de Kerst.We hopen dat als je ooit weer naar Holland terug gaat je op de terug weg bij ons langs kan komen in California.Voor nou de aller beste wensen en bedankt voor je verslag.
    Love and be safe. The van Veen's

  • 02 Oktober 2010 - 09:41

    Wilma:

    Hoi, ik heb je verslag net gelezen en wat gaaf! Hier gaat alles goed en druk natuurlijk, onze vakantie aan het trassimenomeer zit er allang weer op! Ik moet nu weer aan het werk geen tijd om lang te kletsen meiden zijn aan het voetballen en moet ik zo ophalen! groetjes en kusjes

  • 19 Oktober 2010 - 09:42

    Gerard En Aly:

    Wij zijn erg laat je bericht te lezen maar vind het echt geweldig dat het zo goed gaat . Bedankt voor je mooie verhaal. Veel liefs uit Kockengen.
    Gerard en Aly.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Moranbah

Australie

En toen ging ze naar australie...

Recente Reisverslagen:

23 Maart 2011

Tuatapere

13 Januari 2011

overstromingen

02 Januari 2011

20.000 km later...

19 November 2010

update of nat's life...

26 September 2010

eindelijk!
Nathalie

de outfit waar ik 6geweldige uren in gewerkt heb :-)

Actief sinds 03 Juni 2008
Verslag gelezen: 282
Totaal aantal bezoekers 64973

Voorgaande reizen:

11 April 2012 - 17 Mei 2012

Thailand, Laos

02 Januari 2012 - 24 Maart 2012

Werken in Oostenrijk

13 Juli 2009 - 22 Augustus 2009

avontuur in italie

26 Augustus 2008 - 07 Juli 2009

Nieuw Zeeland

02 Februari 2010 - 30 November -0001

Australie

Landen bezocht: