the spaceship - Reisverslag uit Auckland, Nieuw Zeeland van Nathalie Veen - WaarBenJij.nu the spaceship - Reisverslag uit Auckland, Nieuw Zeeland van Nathalie Veen - WaarBenJij.nu

the spaceship

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Nathalie

03 September 2008 | Nieuw Zeeland, Auckland

hallo daar aan de andere kant!

oke dit word een lang verhaal dus ff de korte versie voor de gene die weinig tijd hebben, Ik heb hele gave dingen gedaan toen jullie aan t werk waren!!!
Vrijdag zijn jen en ik naar iep gegaan daar hadden we ook die workshop gehad. We hebben een spaceship gehuurd voor 5 dagen dat is een bussie waar je in kan slapen. Was redelijk goedkoop omdat t winter is en we zijn natuurlijk met zn 2e! toen zijn we gaan cruizen eerst naar whangarei onderweg zijn we gestopt bij een bijenboerderij voor thee. daarna een pitstop bij sheepworld maar t regende en we vonden het een beetje duur om alleen schapen te zien aangezien we die waarschijnlijk de hele weg nog zouden zien. Nou mooi niet dus he 5 dagen rijden en alleen maar koeien echt waar ik denk dat het percentage koeien op schapen 10 op 1 was als het niet hoger lag! misschien dat ze allemaal op het zuidereiland lopen ofzo? Toen zijn we naar de whangareifalls (watervallen) geweest dat was echt heel tof om te zien! Toen zijn we naar de top 10:-) camping gegaan daarna gingen we eten in danger!danger! dat was een hele leuke tent een soort cowboyschuur lang leve de lonely planet! Toen lekker slapen in ons bussie nou lekker.... Zondag zijn we naar de Abby caves gegaan in whangarei dit stond ook in de lonely planet maar is dus niet echt een officeel ding dus wij met zn 2e wandelschoenen en een zaklamp op pad! ik moet hier nu achter de computer vandaan ze gaan dicht sorry de rest komt later hopelijk zo... tot later

• 04 September 2008 - 13:36

Chantal En Justin:

kom je al terug???
    dikke kus uit mijdrecht

• 04 September 2008 - 13:39

Chantal En Justin :

en heb je al een look a like me gezien of is dat jenny?? oo ff tussen door ik werk vanaf 1 november bij lust moest het fff kwijt!