Meer spannende avonturen - Reisverslag uit Mackay, Australië van Nathalie Veen - WaarBenJij.nu Meer spannende avonturen - Reisverslag uit Mackay, Australië van Nathalie Veen - WaarBenJij.nu

Meer spannende avonturen

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Nathalie

28 Juni 2010 | Australië, Mackay

Hallo daar!

Hier even een korte update zodat iedereen weer even weet waar we mee bezig zijn en waarschijnlijk ook waarom jullie voorlopig niet zoveel van ons zullen horen.

Na de voetbalwedstijd maandag zijn we dinsdag op de bus gestapt naar Townsville. (weer een host huilend achter gelaten, de 2e al) Na een uurtje of 8 in de bus te hebben gezeten kwamen we aan in townsville. We hadden nog geen accomodatie dus besloten meteen op de boot te springen naar magnetic island! Hier aangekomen en ingecheckt zaten we aan de bar bij het hostel voetbal te kijken (nz) en de manager vroeg of wij niet toevallig op zoek waren naar werk... Niet op zoek maar hebben het wel hard nodig! Volgende dag een moke gehuurd (soort autotje) en het eiland over gescheurd. De 1e weg waar je mag rijden is maar 12km lang :-) Maar t is hier echt ontzettend mooi (ff googelen dus) en onwijs lekker weer! Dus hebben we besloten op zijn aanbod in te gaan. En hebben allebei werk. Ik werk achter de bar en Sharis op dit moment in de keuken maar dat vind ze niet zo leuk dus die is inmiddels ook al weer bezig met een andere/2e baan. We huren een kamer in het huis bij die gozer die ons het werk aan heeft geboden. We betalen $50 pp per week dus dat is een stuk goedkoper dan $20 pp per nacht in een hostel! Goed geregeld allemaal! Van het weekend was hier de fullmoonparty en dat is nogal een bigthing. 1x per maand is base hostel dan open tot 5uur en het hele eiland loopt dan vol. Na me werk ben ik er ook nog heen gegaan was erg leuk. Verder gaat alles ze gangetje en lekker relaxt. Maar kan niet wachten tot donderdag, dan komt er eindelijk weer geld op me rekening te staan :-)
Nou dat is m weer ff voor nu!

kxs

• 28 Juni 2010 - 05:33

Astrid:

Kort maar krachtig. Wij hebben idd achter google gezeten en mooi is het zeker daar, en dat mooi weer... dat hebben wij nu ook en wij gaan ook naar een eiland vandaag
    (Vlieland) weliswaar geen kangaroos maar goed uit te houden daar met 30oC. Mooie foto's weer en kennelijk een hele tamme roo. We bellen nog!
    tot later............
    werkse.

• 28 Juni 2010 - 05:48

Pa:

Je werkt dus weer lekker achter de bar zoals "vroeger" op Vlieland bj de Zeevaert. Het toeval wil dat we vanaf vanavond een midweek slapen in Hotel de Wadden. De boot arriveert tegen 16.00 uur en dan moeten we bloedspoed door naar de Zeevaert om de wedstrijd Nederland - Slowakijke te gaan kijken. Dat gaat natuurlijk een makkie worden ...... Veel plezier daar op jullie eiland, werk ze en take care. by, by, your daddy

• 28 Juni 2010 - 07:13

CHEERIO AND BYE-BYE !
    JBVRDC/BREDA/HOLLAND

• 29 Juni 2010 - 08:38

Erik:

Werken? Dat is iets voor mensen die geen vakantie hebben.
    Gelukkig lig ik vanaf morgen 12 dagen werkeloos met me reet ook op een eiland in de zon.Okee, jou eiland is mooier, en om daar achter de bar je geld verdienen een paar uur op een dag lijkt mij ook geen straf.... verschil moet er zijn he!
    Werkse en veel plezier X

• 05 Juli 2010 - 14:17

Gerard En Aly:

Wij zijn erg laat om je bericht te lezen de pc was er mee gestopt. Hier alles oke fijn dat alles weer een beetje naar je zin gaat. En
    leuk werk is ook heel wat waard. Groetjes van ons allemaal.
    Aly en Gerard
    Wij denken aan je.

• 08 Juli 2010 - 19:46

Kees En Joke:

Wat een prachtig eiland zeg.
    Geen straf om daar te werken
    Heel veel groetjes van ons. Doei!!!!!!!!!!!

• 11 Juli 2010 - 18:14

Chris En Judith:

Natalie weer aan het werk
    maar het is wel mooi,blij dat jullie heb het zo fijn geniet vol op
    Wy kijk uit voor de volgende aflevering van de reis.
    Groetjes De oma's

• 12 Juli 2010 - 08:19

Chantal:

hey lieverds

dit verhaal was goed te lezen top hihi. lekker dat een beetje geld binnen krijgt en niet gelijk weer veel moet in leveren. jes komt ook naar jullie toch? maaruh wat moet ik dan doen?
    ik heb ff zitten googlen, maar het is overal wel erg mooi waar jullie komen. veel plezier en werkse

dikke kus mij en jus

• 25 Juli 2010 - 18:47

Yvonne:

Is het daat altijd mooi weer of hoe zit dat?

• 17 Augustus 2010 - 16:45

Chantal:

hey,

thx nog voor jullie bericht je op jus zijn verjaardag top.

hoe is het met jullie?

justin is vandaag voor de 2e x naar school geweest en je raad het nooit hij vind het leuk en mama.... uuuh niet!

half 8 me bed uit pffff.
    en wat moet ik nou doen met al die tijd??

ik zou zeggen kom maar gauw terug!

dikke kus mij

• 25 September 2010 - 21:04

JB En Ria:

Hoi Nathalie!!
    Al heel lang geen berichtje.Vandaag is het 25 september
    Hoe gaat het met je?Is de pc stuk of ben je
    op weg naar Nederland?
    Groeten JB en Ria